ویوا بارسا دیزاین

بزرگترین سامانه طراحی در ایران

سامانه طراحی وی بی دیزاین :

مجتبی Villa | دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ق.ظ | ۴۷۶ نظر

**** پست ثابت ****

به وی بی دیزاین ( VB-Design )  خوش آمدید :)

تعرفه ها :

بنر 

ساده 1000

متوسط : بین 2000 تا 5000

حرفه ای : 5000 تا 10,000


ریپ قالب  ( فقط برای رزبلاگ )


به نسبت نوع قالب ، بین 8000 تا 20,000


********************

شماره کارت :

6037701301329766

بانک کشاورزی

مجتبی پارسا

نظرات  (۴۷۶)

  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • سلام مجی یه بنر متحرک خوشکل برام درست نمیکنی ؟
    بنویس : پرتال فوق تخصصی هوادران لیونل مسی
    اخبار ، کلیپ،کاریکتور،عکس و...
    همه و همه در فنز مسی
    fans-messi.tk
    پاسخ:
    باشه
  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • مجتبی کی درست میکنی؟
  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • مجتبی میتونی مثل این بنر برام درست کنی؟
    اگه بتونی درست کنی چی میشه؟
    بنرش مسی دانلود جدیدش رو میگم تو سایتoje-design.blogfa.com
    درست کردی خبرم کن..
    پاسخ:
    سعی میکنم
    سلام
    من میخوام دموی قالبو خوب تر و واضح تر ببینم...
    از دور دیده نمیشه
    میشه یه لینک بدی و بتونم از نزدیک ببینمش؟
    منتظر جوابتم
    پاسخ:
    کدوم قالبو دموشو میخای
    منچستر سیتی
    پاسخ:
    فردا
    سلام یه قالب توپ میخواستم
    پاسخ:
    فقط واسه سایت های ورزشی ساخته میشه
  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • مجتبی منم ابوالفضل یه قالب واسه وبم بساز هرکاری که بگی برات میکنم فقط هدر و ... خودت قرار بده. بهت پول میدم.
    قالب مسی . بلوک ها استیل جا واسه تبلیغات و حمایت کنندگان و ...
    ساختی خبرم کن قیمتش رو هم بهم بگو.
    فعلا بای.....

    سلام مجتبی من این قالب منچستز نیوز رو میخوام + یه عکس مثل این البته رئالی
    s1.picofile.com/file/8101450018/bgh.jpg

    لطفا این دو تا رو 4 تومن بده
    پاسخ:
    سایت منچستر نیوز راضی نیست . اگه اون اجازه داد باشه
    یامهای قبلی ام را خواندید
    پاسخ:
    بله خوندم
  • منچسترنیوز
  • شکایت می کنم . همین الان
    هنوز دارید ریپ می کنید.
    ببخشید مجبور شدم.
    وبتون هم میسپرم دست یه هکر بازم باعرض پوزش شما به حروم وحلال که توجهی ندارید
    پاسخ:
    ما اصلا قصد ریپ قالب شما رو نداریم . چی دارین میگین
    سلام برای من یه بنر حرفه ای بساز 
    در این سایز http://www.shiaupload.ir/images/95123830143580500885.gif
    برای ویوا رئال 
    خیلی حرفه ای
    داداش برای من طراحی رایگان میکنی؟
    پاسخ:
    چه طراحی؟
  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • سلام مجتبی قالب شخصی واسه شهرداری ها طراحی میکنی؟
    +پول خوب

    پاسخ:
    برای چه سیستم وبلاگدهی / ؟؟؟ 

    سایت باشه  یا وبلاگ ؟ 
  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • برای پرشین بلاگگ

    پاسخ:
    بهش بگو پرشین بلاگ حرفه ای نیست و باگ داره . اگه میخاد بذارش رزبلاگ یه قالب در حد شهرداری های بزرگ طراحی میکنم.
  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • سایتوشن کلا اینه اما مثل اینکه خرابه..
    سایت اصلی : http://www.shahrabad.ir/
    سایت پرشین بلاگ:http://www.shahrabad.bprersianblog.ir/
    پاسخ:
    شهر آباد مال کدوم استانه؟
    داداش میگم قالبی که بت گفتم فونتش کوچیکه رو بم نمیدی؟ البته اگه بتونی یه کاری کنی که سریع لود بشه ممنونتم نشد اشکالی نداره.
    قالبه مثل این بود : http://setfa.net/images/mm2wme734v9nimgvrke.jpg
    ولی من بارسلوناش رو میخوام
    پاسخ:
    نگاه میکنم اگه داشتم میدم.
    سلام داداش چی شد نداریش؟
    پاسخ:
    بهت خبر میدم.
    داداش راستی برای کارهایی که برام میکنی ممنون لوگوی وبتم گذاشتم تو وبم
    پاسخ:
    مرسی ؛ من قالبو تو سایت upload7 آپلود کردم . باید وایسی تا اون سایت درست بشه که قسمت های مختلق قالب رو بتونم درست بکنم.
    باشه مشکلی نداره وایمیستم.
    پس من یک قالب میخوام با این مشخصات
    .
    .

    عکس پیش زمینه:

    http://axgig.com/images/50796535134361616947.jpg

    لوگو:

    یک لوگو شبیه مسی دانلود که خودتان طراحی کردید اما برای منچستر یونایتد باشد

    گالری:

    گالری رو بعد از لوگو و فهرست بگذارید که عکسهای رو بعدا میدم مثل سایت مسی دانلود

    کلیپها:

    بعد از گالری دو عکس مثل سایت مسی دانلود بگذارید

    روی یکی بنویسید :

    دانلود کلیپ و گلها

    روی یکی دیگر ینویسید:دانلود کامل بازی ها

    روی عکس موضوعات ونظرسنجی و...... عکس لوگو منچستریونایتد را بگذارید

     

    قالب سه ستونه سمت راست:

    درباره وب

    موضوعات

    مطالب تازه

    لینک دوستان

    بنرهای دوستان

    آمار

    قالب سه ستونه سمت چپ:

    درباره باشگاه

    بازی بعدی(رسمی)

    بازی بعدی(دوستانه)

    بازی قبلی

    گالری

    نظرسنجی

    پاسخ:
    با این پولی که تو میدی این قالب غیرممکنه . 

    اگه میخاستی اینو بین 10 تا 30 تومن باید خرج بکنی.
    10 تومن دیگر تمام کن قبوله
    پاسخ:
    باید یه طرح بهم بدی . مثلا بگی مثل کدوم قالب باشه . یا یه عکس بدی...

    +++

    یه قالب منچستر که تو سایت هست . اونو اگه بخری ، دیگه به کسی نمیفروشمش
    مثل قالب مسی دانلود
     
    ولی سه ستونه باشه

    این کارهایی هم گفتم بکنید

    مثلا اونجا
    عکسی برای باکس صورت نگرفته است و فقط سبز است
    چی شد
    پاسخ:
    خب من قالبو به مسی دانلود دادم .  چند تا مشکل داره هروقت قالب درست شد خبرت میکنم.
    همه چیزهایی گفتم هست قیمت هم همون 10 هزار تومان هست
    بنابر گفته خودتون وبلاگ شخصی 1000 تا 3000 هست یک چیزی شبیه قالب وبلاگ طرفداران رئال هست تازه هدر هم نیمخواد و به جاش آرم میخواد
    ولی شما اون قالب رو 1000 تا 2000 زدید ولی برای من 10000 تومن تا 25 هزارتومان لطفا یک بازبینی انجام دهید
    پاسخ:
    منظورت رو متوجه نشدم :  من طراحی قالب شخصی رو زدم 1000 تا 30000  . 

    گفتی قالبی کاملا شخصی میخام . 

    اگه اونو میخای 2 تومن
    نه نه منظورم اینه که قالب شخصیهزار تا 3 هزارتومان هست ولی شما گفتین 10 هزارتومان تا 25 هزار توان
    پاسخ:
    بستگی به امکانات قالب داره . مثلا قالب سایت رسمی منچستر رو ببینید . اون 30 تومن چونکه امکانات بالاس
    فغلا وبلاگم رو پاک کردم تا قالب آماده بشه
    بله حق با شماست

    من همین قالب منچستریونایتد را که گفتین  می خوام ولی چند تغییر داره قبوله
    پاسخ:
    خب بگو
    یکی از تغییرا اینه:

    هدر رو حذف کنید و به جاش یک آرم طراحی کنید مانن مسی دانلود

    تا اینجا مشکلی نیست
    پاسخ:
    نه
    روی ارم بنویسید
    بالاش:فنز یونایتد
    پایینش: fansunited
    عکسش هم منچستریونایتد
    مثل مسی دانلود دیگه ممنون

    پاسخ:
    شنبه بهت میدم
    آدرس جدید وب: unitedfans.blogfa.com
    سلام داداش من قالب رو نمیخوام همین قالبی که دارم خوبه فقط یه چیز میخوام ازت یه لوگوی کوچیک مثل مال قالب خودتون که به جای هدر هست میتونی درست کنی؟ مشخصات : روی ارم بنویس: مرجع دانلود بارسا
    پایینش hooman2013 عکسش هم بارسا باشه
    ممنون دیگه مثل مال خودتون باشه ممنون
    پاسخ:
    باشه
    شنبه چی آماده میشه
    پاسخ:
    قالب
  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • داداش مجتبی چرا واسه قالب طراحی نمیکنی.
    یعنی من مثل فرگوسن و هومن نیستم ...................
    که واسشون طراحی کردی..
    خوب اگه مسئله ی پول هست تا بدم من مشکلی ندارم.
    جواب بدی؟
    پاسخ:
    نه یکم اون قالبی که واست دارم طراحی میکنم مشکل داره . دارم رو کدهای قسمت پست مطلب کار میکنم.
    یک از تغییرات هم اینه

    به جای سمت راست اینا رو بگذارید:

    درباره وب

    موضوعات

    مطالب تازه

    دوستان

    آمار

    به جای سمت چپ اینارو:

    درباره باشگاه

    بازی بعدی

    جدول لیگ

    بازی قبلی

    گالری

    نظرسنجی


    تا اینجت مشکلی نیست
    پاسخ:
    باشه
    داداش کی اماده میشه؟
    ببخشید اینم آخرین در خواستم
    فهرست رو مانند فهرست ویوا بارسا کنید
    آمار را نیز از بین ببرید(بعد از فهرست)
    راستی جچه قدر میشه

    بهد از فهرست که آماره به جاش گالری بزارید مانند مسی دانلود
    پاسخ:
    2 تومن
    کی آناده میشه
    داداش چی شد ؟
    داداش برام یدونه از اینا http://setfa.net/images/ger16qb797x4shqkvxac.png
    درست نمیکنی؟ فقط به جای MOJTABA بنویس HOOMAN با حروف بزرگ
    ببخشید فهرستم از اینا موارد  باشه: صفحه اصلی-کلیپ-نتایج زنده-جدول لیگ-مصدومان- نسخه موبایل
    شما گفتین شنبه آماده میشه پس چی شد
    پاسخ:
    نتم تموم شده آلان هم با موبایل اومدم
  • ابوالفضل ویوا بارسا
  • فقط سریعتر ممنونم مجتبی جججججججججججججون
    کی آماده میشه
  • ابوالفضل
  • مجی اگه میتونی برام یه دامنه ی ir بخر .
    قول میدم دو برابر پولشو بهت بدم..
     فقط هرچه سریعتر اعلام کن .
  • ابوالفضل
  • میخری برام؟
    من خودم پول دارم . اما کارت عابر ندارم.
    واسه همین تو واسم بخر تا چند روز دیگه برم حساب باز کنم کارت به کارت میکنم.
    نظرت چیه؟
    پس چرا آماده نشد
    مجتبی تورو خدا بگو قالبم کی آماده میشه؟
    خیلی عجله دارم . دست خودم نیس بایکی قرارداد بستم.
    منتظرم
    تو تومان شارژ حاظر شد فقط کی لوگو آماده میشود
    ببخشید منظورم قالب بود
    کی میان پس از نت شما نموم شده
    سلام مجتبی قرار بود برام یه هدر مثل این http://setfa.net/images/uwq3sp5a6c3ktwb5s8tc.png
    برام درست کنی؟ مشخصات : به جای ویوا بارسا بنویس بزرگترین مرجع دانلود بارسا پایینشم بنویس hooman2013.mihanblog.com اگه جا نشد بنویس hooman2013 ممنون.

    پاسخ:
    خونه نیستم تا شنبه
    داداش کار من چی شد؟
    پاسخ:
    منظورت یه طرح اینطوری بود :

    http://setfa.net/images/am04aax868yxwgbq98.png
    آماده نشد
    پاسخ:
    دارم طراحی میکنم . آخرشه
    کی حاضر میشه

    اینم آدرس وبم هسـت:unitedfasns.blogfa.com
    ببخشید آدرس اینه:unitedfans.blogfa.com
    داداش بنر میخواستم در سایز 468*60 رنگش فرقی نداره عکسم یه عکس مسی و یه عکس رونالدو باشه روش هم بنویسید اخبار . عکس . کلیپ و ...
    کانون هواداران مسی و رونالدو  m-r-a.loxblog.com ممنون
    پاسخ:
    فردا میدم.
    چی شد پس
    پاسخ:
    تازه اومدم.
    مگه نگفتین شنبه یا یک شنبه اماده میشود
    پاسخ:
    شنبه اون سایتی که قالبو توش آپلود کرده بودم مشکل پیدا کرده بود . 
    امروز هم الان از بیرون اومدم.
    الان درسته
    پاسخ:
    ببین این کجاش رو تغییر بدم.

    http://vb-test.blogfa.com/
    بهتون گفته بودم که
    پاسخ:
    ببین اینو کجا شو عوض کنم ؟ 
    آرم رو مثل مسی دانلود کنید البته آرم قبلیش به جای هدر

    سمت راست:

    درباره وب

    موضوعات

    مطالب تازه

    دوستان

    آمار



    به جای سمت چپ اینارو:

    درباره باشگاه

    بازی بعدی

    جدول لیگ

    بازی قبلی

    گالری

    نظرسنجی

    فهرست:
    صفحه اصلی-کلیپ-نتایج زنده-جدول لیگ-نقل و انتقالات- نسخه موبایل


    امار هم حذف کنید

    پاسخ:
    نمیتونم
    چرا
    شما نمیخواد یمت راست و جپ را پر کنید شما فقط BOX را بگذارید
    پاسخ:
    کدوم باکس ؟
    تونایی که سمت راست و چپ گذاشتین مثل جدول لیگ
    پاسخ:
    فردا بهت میدم.
    شاید یه قالب دیگه
    همون امکاناتی که گفتم رو میخوام در یک قالب دیگه
    پاسخ:
    باشه . میگردم ببینم چه قالبی به منچستر میخوره
    پیش زمینش هم اولد تافورد باشه
    داداش نام کاربری و رمز عبور بهت بدم این قالب رو برام ویرایشش میکنه البته رایگان

    اگه ویرایشش کنی بهت 3یا 4 تا قالب خوب میدم


    داداش منظورم از ویرایش اینه که تو مطالب اضافی رو حذف کنی و تگ های سرویس وبلاگ دهیمو بذاری

    اگه مایلی بهم خبر بده

    cris-7.tk
    داداش میگم پست های اضافیشو پاک کنی و تگ های سرویس وبلاگ دهیمو بذاری

    اینم آدرس اون وبلاگه

    http://fanz-madrid.mihanblog.com/

    اگه میتونی نام کاربری و رمز عبور بهم بده

    پاسخ:
    اون قالب اختصاصیه و ریپ قالبش مسئولیت داره
    هر قالب دیگه ای بهت بدم برام ویرایشش میکنی
    منظورم اینه تگ های میهن بلاگ + پست های اضافیشو پاک کنی
    پاسخ:
    بستگی داره چه قالبی باشه
    باشه داداش قبوله 2 تومن رو میتونم از طریق شارژ بدم

    اگه میشه بهم بگو چه نوع شارژی باشه
    حاضر نشد
    حاضر نشد
    پاسخ:
    درحال طراحی استایل قالب هستم
    تمام نشد
    این قالب هم خوبه:vb-test.blogfa.com

    البته با اون چیزهایی که گفتم
    پاسخ:
    این قالب رو داریم واسه وب خودموم میسازیم و هرکی ریپ کنه هک میشه
    پس چی شد
    یک قالب بدین دیگه
    من که ریپ بلد نیستم
    بله کمی عجله دارم تا چهارشنبه شب آماده میشود یک چیز خوب بدین مثل قالب خودتون میدید البته شبیه اون کارت شارژ 2 ومانی حاضر شده است
    پاسخ:
    پول نمیخام ولی یه قالب بهت میدم. 
    قالب مثل خودمون کمتر از 40 تومن پیدا نمیشه
    من فردا درباره کلی قالبم اطلاعاتی میدم که همونطوری درست کنید

    قبوله
    پاسخ:
    باید ببینم چه اطلاعاتی میدی
    راستی اون آرمی که گفتم حاضر شد
    پاسخ:
    شبیهشو نشونم ندادی . مسی دانلود که یه هدر بزرگ زده
    ارم قبلی مسی دانلود که لوگو بارسا روش بود
    و بالا و پایینش اسم وبش بود
    اطلاعاتم اینطوری مثلا سه ستونه باشه
    پیش زمینه اش رو خودم میگم

    بعد از آرم فهرست و  بعد از فهرست یک گالری و بعد از آن آخرین بازی مثل خودتون بزارید

    تا الان چقدر میشه
    پاسخ:
    به خاطر اینکه معطل شدی ازت پول نمیگیرم .
    قالب هایی که حرفه ای تر هستن رو دو ستونه میسازیم . 
    آرم حل شد
    باشه دو ستونه باشه مثل وب خوتون ولی به جای ویوا بارسا بزارین درباره باشگاه به جای همکاران ما بزارین لینک ها

    به جای حمایت میکنیم بزارین دوستان

    همه ی BOX ها رو خودم میزارم فقط میتونید برای جدول گلزنان میتونید یک کد پیدا کنید
    پاسخ:
    قالب خودمونو به هیچکس نمیدیم ولی قالب قبلی رو میفروشیم
    نه قالب خودتون این ازلاعات رو داشته باشه

    قالب قبلیتون را میتونم ببینم
    آرم حل شد
    چی شد پیدا نکردین قالب

    باشه قالب خودتون خوبه  ولی یک دمو ازش بدین
    این قالب خوبه؟
    داداش یه قالب دارم واسه همه سرویس های وبلاگ دهی

    اگه میخوای باهات تبادل قالب میکنم

    تو قالبت ( ویوا بارسا ) رو بده من هم همه اینا

    اگه دمو هم میخوای بهت میدم
    پاسخ:
    قالب ویوا بارسا به هیچ وجه فروشی نیست و اگه کسی ریپ بکنه هک میشه
    تو به همین خیال باش تازه ازت ریپ کردن اگه میخوای آدرسشو بهت میدم
    پاسخ:
    بده ببینم 
    باشه قالب قبلی تو ببینم
    چرا جواب نمیدین
    پاسخ:
    میتونی پیشرفت کار رو اینجا ببینی .

    سلام داداش قالب جدیدمو دیدی

    cris-7.mihanblog.com

    لطفا ریپ نکن
    داداش میتونی راهنمایی کنی

    چطور میتونم بک گراند واسه این قالب بذارم

    iranreal.mihanblog.com
    پاسخ:
    بهت کدشو میدم . مگه ما ریپ کننده قالب هستیم که ریپ کنیم
    دو تا نکته یکی اینکه به جای هدر آرمی که گفتم بزارین دوم اینکه سه ستونه بشه
    ببخشید این یادم رفت پیش زمینش اولد تافور باشه
    پاسخ:
    باشه ولی سه ستونه فعلا درست نمیکنم . اگه این قالبو سه ستونه بکنم سئوش پایین میره.
    باشه ولی به جای هدر آرم و به پیش زمینه اش اولد تافورد باشه
    پاسخ:
    باشه . ولی فکر نکنم این هفته بتونم بهت بدم چونکه یه سفر برام پیش اومده که جمعه برمیگردم . اگه امشب بهت دادم که هیچی ولی اگه امشب ندادم شنبه میدم
    فهرست هم درست کنید
    <همونایی گه گفتم>
    پاسخ:
    باشه . امشب همشو آماده میکنم فقط میمونه قسمت نظرات .
    تا جایی که شد بدید و بقیه اش رو بهدن بدید
    پاسخ:
    اگه نظرات سایت خیلی برات مهم نیست الان کد قالبو بهت بدم ولی تکمیل شده رو شنبه بدم. 
    حالا تا کجا میتونین تمام کنین
    پاسخ:
    فکر کنم امشب قالب کامل بشه
    به جای عکس رئال تو مطلب هست این کد را بگذارید
    http://axgig.com/images/25944763239264276813.png
    پاسخ:
    کجای قالب . میشه دقیقا نشون بدین ؟
    اونجا که نوشته تست مطلب
    پاسخ:
    اونجا رو میخاستم مثل بلوک های سمت راست بکنم.

    به نظرم هدر همونطور بمونه بهتره .
    این پیش زمینه هم بذارین اولد تافور این عکس:http://axgig.com/images/16873539943476098263.jpg
    پاسخ:
    خیلی حجمش بالاس . برای قالب مشکل پیدا میشه.
    نه همون عکسی که گفتم خوبه

    هرهم گفتم که عوض کنین
    پاسخ:
    باشه . پس یکم باید روش کار کنم.
    باشه

    لطفا آرم رو خوب دربیارین
    پاسخ:
    این خوبه :
    http://setfa.net/images/lxfnb6ms2rsg4v7cn5n2.png
    عالیه ولی تو قالب خراب میشه که
    پاسخ:
    درستش میکنم. الان نگاه کن.
    بله پیش زمینه هم درست کنید
    پاسخ:
    باشه .
    عکس مطلب هم درست کنید
    پاسخ:
    عکس مطلب رو همونی که دادی بذارم؟
    بله
    داداش کد رو بفرست تو این وب

    iranreal.mihanblog.com
    پاسخ:
    الان دارم قالب طراحی میکنم . بعدا.
    داداش قالب این وب خوبه

    cris-7.tk
    پاسخ:
    خوبه . قالب صفحه اصلی براش ساختی ؟
    آره چرا


    پاسخ:
    هیچی 
    داداش میتونی کاری کنی که دیگه بعد از کلیک روی "خانه " دیگه نره تو این وب

    iranreal.mihanblog.com

    و مطالب وب خودمو نشون بده
    البته هر دوشون وب خودمم ولی این

    cris-7.tk

    بازدیدش بیشتره


    پاسخ:
    آفرین

    آیا میشه این کارو کرد

    پاسخ:
    کدوم کارو ؟
    چی هیچ تغییری اتفاق نیفتاده
    که بعد از کلیک بر روی خانه مطالب این وبو نشون بده

    cris-7.mihanblog.com


    پاسخ:
    آره . کاری نداره
    چرا هدر دوباره عوض شد
    پاسخ:
    قالبو دارم توی note pad طراحی میکنم  آماده شد میذارم اونجا ببینی.
    فهرست هم درست کنید

    با تشکر
    پاسخ:
    باشه . ولی باید شنبه بهت بدم چونکه یکم دیگه بازی بارسلونا شروع میشه
    من هر کاری کردم نمیشه تو میتونی  انجام بدی
    پاسخ:
    آره . ولی باید ببینم کد رو
    نام کاربری و رمز عبور بهت بدم

    پاسخ:
    فکر کنم درست شد
    حالا یک کاریش بکنید یلی عجله دارم بازی 45 دقیقه دیگه است
    پاسخ:
    مشکل اصلیم برطرف شد . نظرات رو درست کردم.
    نه داداش خودت ببین نشده
    پاسخ:
    میخای به چه آدرسی منتقل بشه ؟
    به مطالب همون وب
    پاسخ:
    آدرسشو بده. اون قالب بدرد سایتت نمیخوره
    cris-7.tk
    پاسخ:
    اون قالب کامل نیست .
    ممنون
    آخرین مطالب هم عکسش را درست کنید

    پیش زمینه ام بگذارید

    فکر می کنم کمی هدر وسط نیست

    تا 12:30 آماده میشه
    پاسخ:
    سعی میکنم آماده بشه
    دور آرم وب هم دو تا عکس بذارید تا سیاهیش معلوم نشه

    یا سیاهش رو کامل از بین ببرید



    پاسخ:
    اگه سیاهی بگراند هدر رو بردارم ، هدر میفته روی عکس ورزشگاه
    به نظرت الان چه قالبی  بذارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    پاسخ:
    الان دارم قالب طراحی میکنم  .بعدا حرف میزنیم.
    خوب

    به جاش عکس بگذارید که کمتر  متوجه شویم
    پاسخ:
    باشه
    http://setfa.net/images/uvh3jg8is3s7ijxrjn1.jpg

    چرا این عکس اومد تو قالب
    پاسخ:
    اشتباهی یه عکس گذاشتم .

    قالب آمادس

    منو نویسنده کن . الان کد رو میذارم تو قالبت بعد فردا ساعت 8 صبح بلند میشم قالبتو درست میکنم بعد میرم مسافرت.
    بذارید همه ی box ها باشه خودم درسش میکنم

    پیش زمینه و عکس آرم چی شد
    پاسخ:
    پیش زمینه خیلی حجمش بالا . 
    گفتم که . الان خیلی سَرَم درد میکنه .  منو نویسنده کن و اطلاعات رو خصوصی بفرست . فردا ساعت 8 صبح قالب آماده رو میذارم تو وبت 
    با همه امکانات
    پاسخ:
    سعی میکنم امکانات بالا باشن

    خدا حافظ من رفتم.
    نویسنده شدی

    منظورم پیش مینه بود
    پاسخ:
    باشه . بای
    داداش قالب قبلی وبتو بهم میدی
    پاسخ:
    میفروشیم
    چی شد پس
    پاسخ:
    آخراشه
    چرا پیش زمینه کوچیکه
    پاسخ:
    الان نگاه کن
    لطفا بگذارید همه ی box ها باشه
    پاسخ:
    چه باکس هایی دیگه میخای ؟
    کیفیت بد شد

    باکس های دیگر: بازی قبلی - نظرسنجی-گالری- درباره باشگاه
    پاسخ:
    توی گالری چی بذارم؟
    خودم میزارم
    راستی برای ارم که سیاه بغلش دو تا عکس یذارید
    پاسخ:
    باشه .
    هنوز کیفیت پیش زمینه بده
    پاسخ:
    باید کوچیکش بکنم.
    ارم از بین نره ها فقط دو تا عکس بذارین
    پاسخ:
    بازی قبلی با کدوم تیم بوده؟
    کاردیف 2 بر 0 برده

    گلزنان: اشلی یانگ - ون پرسی
    پاسخ:
    این لوگوی کاردیف هست ؟
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/3/3d/Cardiff_City_Crest.svg/297px-Cardiff_City_Crest.svg.png
    در box درباره باشگاه یک عکس از لوگو منچستر قرار دهید
    پاسخ:
    این لوگوی کاردیف هست ؟
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/3/3d/Cardiff_City_Crest.svg/297px-Cardiff_City_Crest.svg.png
    بله
    در box درباره باشگاه یک عکس از لوگو منچستر قرار دهید
    پاسخ:
    از بازیکنان منچستر عکس داری که از جلو نشون داده بشن . 
    مثل عکس 3*4
    یعنی چه طوری
    پاسخ:
    عکس کوچیک باشه و از جلو بازیکن رو نشون بده . مثل این
    http://e0.365dm.com/football/players/home/head/h_head_18677.png
    عکس دارم ولی خودتون 3 در چهارش کنید
    ماتا:http://axgig.com/images/41437059674036029455.jpg

    ده حیا:http://axgig.com/images/16830711303124025111.jpg
    اورا:http://axgig.com/images/81749129485948128856.jpg

    رافائل:http://axgig.com/images/69440522746244416663.jpg
    فیل جونز:http://axgig.com/images/14690459652092041439.jpg
    فردیناند:http://axgig.com/images/39090783293758477686.jpg
    اوانز:http://axgig.com/images/22788883037743245470.jpg

    رونی:http://axgig.com/images/65659400313739604644.jpg
    پاسخ:
    بسه دیگه . زیادمیشن . میتونی عکسا رو تو سایت ببینی.
    http://axgig.com/images/15994860691110920445.jpg
    http://axgig.com/images/87682693391910826011.jpg
    http://axgig.com/images/11964307932007373086.jpg
    http://axgig.com/images/35487915657156447216.jpg
    http://axgig.com/images/01197286708720717874.jpg
    http://axgig.com/images/91114060860476706752.jpg
    http://axgig.com/images/10051387061223938806.jpg
    http://axgig.com/images/67390127887063664960.jpg
    پاسخ:
    دیگه نفرست . بیشتر از 10تا نمیشه
    آرم منچستر رو کوچیک کنید و بذارید برای درباره باشگاه
    پاسخ:
    فکر کنم دیگه آماده باشه . یه چک کن.
    عکس درباره باشگاه رو نگاه کنید اشکال داره

    آرم هم درست کنید
     پیش زمینه بازم بد هست
    پاسخ:
    عکس درباره ی باشگاه مشکلی نداره . یه بار f5 بزن دوباره لود بشه ببین . 
    خودت عکس نداری واست بذارم لوگو
    پیش زمینه م باز خرابه

    نه ندارم
    پاسخ:
    حتما باید پیش زمینه اولدترافورد باشه . نمیخای پیش زمینه ویوا بارسا رو برات بذارم.؟
    نه نه اولد تافورد باشه با کیفیت خوب
    چرا آرم خراب شد
    آرم خوب شد
    به جای یانوزای رونی را بگذارید
    پاسخ:
    از رونی Png جدید ندارم.

    شنبه که اومدم برات یه هدر درست حسابی درست میکنم.
    نه همین خوبه

    فقط مونده پیش زمینه
    پاسخ:
    میخای بگراند رو قرمز بکنم؟
    بگراند چیه
    پاسخ:
    همون پیش زمینه .
    خیر
    پاسخ:
    اگه خودت عکس خوب داری بده
    نه

    خودتون متونید پیدا کنید
    پاسخ:
    همه ی عکسای توی گوگل حجم بالا هستن . ممکنه دیر لود بشن . یکی گذاشتم نگاش کن

    میخای برات یه قسمت بذارم سایت بازیکنان؟
    نه خوب نیست
    بله
    پاسخ:
    من یه قسمت میذارم سایت بازیکنان ولی خودت پرش کن . کاری هم نداره . هر بازیکنی رو که بخای اضافه بکنی برو توی قسمت پیوند های روزانه و اونجا اسم بازیکن و آدرسشو وارد کن.
    نه پیش زمینه روز باشه بهتره

    عکس پیش زمینه بازی بعدی و قبلی رو میدین من
    پاسخ:
    پیش زمینه بازی قبلی رو دارم ولی عکس پیش زمینه بازی بعدی رو ندارم . یعنی دارم ولی png هست . بازی بعدی png یانوزای رو گذاشتم.

    http://gigpars.com/upload/x82g_11188003-not-natural-football-green-grass.jpg
    http://gigpars.com/upload/jbmn_adnan-januzaj3.png
    خوب بدین لازم دارم

    پیش زمینه چی شد
    پاسخ:
    نیست . هیج بگراند خوبی نیست
    پیش زمینه لیگ قهرمانان اروپا را بگذارید
    نه نه همین خوبه
    پاسخ:
    کدوم خوبه؟
    الان گذاشتین
    فقط 2 چیز مونده
    پاسخ:
    چی ؟ سریع بگو .
    یکی عکس کنار  آدرس وبلاگ

     مثل این درست کنید:http://setfa.net/images/jwl1xno3ptnzhjolw58.png

    روش یک  عکس بذارید و بنویسید full match

    روی یکی دیگر بنویسید پیش بازی ها

    قبل از تست مطلب بگذارسد
    پاسخ:
    بلاگفا این امکان رو نداره که آیکون بذاری.
    باشه ولی فکر کنم داره شما امتحان کنید

    دومین کا رو بکنید
    پاسخ:
    داره ولی برای مرورگر گوگل کروم قابل نمایش نیست.
    اشکال نداره

    دومین خواسته هم انجام بدید تمومه
    چرا خراب شد
    پاسخ:
    چی خراب شد؟
    آخرین مطلب چرا اومد بالا به جای اون چیزهایی که گفتم
    پیش بازی را هم بذارید البته فونتش بهتر باشه و عکسش هم بازیکنان باشخ
    خب دیگه تمام شد بذارید تو وب
    پاسخ:
    دوباره  اطلاعات رو خصوصی بفرست

    اول 500 میلیون پول رو بفرست / :)
    یعنی چی 500 میلیون بفرستم
    پاسخ:
    شوخی کردم. چیزی نمیخام.
    منظورتون 2 تومان شارژ هست

    شما که گفتین پول نمیخاد
    پاسخ:
    شوخی کردم. چیزی نمیخام.
    ممنون جا داره از تون در این مدت تشکر کنم واقعا زحمت کشیدید

    بخشید من 2 تومان شارژ و هنوز دارم برای زیبایی بدم چیکار میتونم براش بکنم
    مجی یه لوگوی کناره ای برام درست کن دیگه ...........
    سلام آقا مجتبی یک تولبار میخواستم چیکار کنم
    آقا مجتبی لطفا یک بنر و لوگو برام دست میکنی خیلی لازم ذارم

    فقط بگین چقدر میشه
    پاسخ:
    رایگان
    سلام خوبی مجتبی؟ داداش میتونی یه کار کنی که این عکس
    http://setfa.net/images/am04aax868yxwgbq98.png
    داخل وبم تو منو درباره ما جا بشه اگه میتونی درست کن ممنونت میشم
    ادرس وبم hooman2013.mihanblog.com
    پاسخ:
    منو نویسنده کن ببینم میشه.
    نمیخواد داداش. ولی به جاش برام یه لوگوی حمایتی توپ بساز اگه بتونی مثل مال خودتون http://setfa.net/images/aunop52zzru70d2lxvy.png
    به جای ویوا بارسا بنویس بزرگترین مرجع دانلود بارسا و به جای www.vivabarca.ir بنویس hooman2013.mihanblog.com
    مثلا چه قالب هایی

    هر چی میخوای بگو تا بهت بدم
    داداش یه سایت رئالی قالبت رو ریپ کرده ادرسش هم اینه http://7ronaldo7.ir/

    برو ببین
    پاسخ:
    خودم دیدمش میخام هکش بکنم.
    چی شد درست نکردین
    منظورم لوگو بود
    پاسخ:
    هنوز شروع نکردم . ولی لوگوتو آماده میکنم.
    کی
     داداش یه لوگوی حمایتی توپ بساز اگه بتونی مثل مال خودتون http://setfa.net/images/aunop52zzru70d2lxvy.png
    به جای ویوا بارسا بنویس بزرگترین مرجع دانلود بارسا و به جای www.vivabarca.ir بنویس hooman2013.mihanblog.com
    کی آماده میشه
    پاسخ:
    پس فردا
    هر دو هم لوگو هم بنر
    حداقل لوگو رو میدین
    آماده  نشد
    پاسخ:
    امروز تحویل میدم.
    الان لوگو آماده شده یا بنر هر کدوم آماده شد بدین عجله دارم

    بع یک سوال دیگه دامنه tk چند است
    پاسخ:
    بنر رو میخای متحرک باشه ؟؟

    دامنه ی tk رایگان هست و قطعی زیاد داره
    بله متحرک باشه

    یعنی چی قطعی زیاد داره
    پاسخ:
    یعنی بعضی وقتا سایت رو باز نمیکنه.
    چه دامنه ای دیگه خوبه که خوب باشه و ارزون

    بنر و لوگو آماده شد
    پاسخ:
    Ir خوبه . 6 تومن.
    نه هزار تومنی میخوام یا دو هزار تومانی

    بنر و لوگو آماده شد
    پاسخ:
    بنر رو دارم  آماده میکنم.
    داداش سلام یه قالب توپ برام سراغ نداری؟ برای خودم
    دامنه 2 تومنی سراغ نداری

    کی آماده میشه

    لوگو چی
    پاسخ:
    2 تومانی وجود نداره

    این بنر خوبه ؟

    http://gigpars.com/upload/kmwz_bannner.gif
    داداش چرا جواب نمیدی؟
    پاسخ:
    چی شده ؟
    هم بنر هم لوکو عکس داشته باشه
    داداش سلام یه قالب توپ برام سراغ نداری؟ برای خودم
    پاسخ:
    این قالب :

    http://vb-design.blog.ir/1392/11/15/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%82%D8%A8%D9%84%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7
    هنوز درست نشد
    راستی یونایتد فنز نه فنس
    چرا رفتین
    داداش راستی من این قالبو میخوام http://setfa.net/images/zm8bg6we1wz9kxhebk9.jpg
    ولی بارسلونایی.
    سلام داداش من یه بنر و لوگو حرفه ای میخوام برام درست میکنی و همونطور هم که خودت نوشتی بنر و هدر و لوگو رایگانه
    پاسخ:
    فردا
    داداش جدیدا با من مشکل داری؟!! جواب بده دیگه/ راستی من این قالبو میخوام http://setfa.net/images/zm8bg6we1wz9kxhebk9.jpg
    ولی بارسلونایی.
    پاسخ:
    باشه .فردا کار طراحی رو شروع میکنم. 
    خیلی طول نمیکشه چونکه سی اس اس قالب رو دارم
    باشه داداش راستی رایگان هست؟
    پاسخ:
    واسه تو آره
    خیلی ممنونتم زحماتی رو که برام میکشی هیچوقت فراموش نمیکنم
    سلام
    دو تا پوستر می خواستم مثل پوستر های سایت خود (ویوا بارسا -امکانات سایت)
    که رو اولی نوشته باشه دانلود خلاصه و گل های بازی ها
    و رو دومی نوشته باشه کلیپ.عکس.والپیپر
    لطفا تو هر دوتا لوگو ی منچسترسیتی باشه
    فکر کنم منو شناختی شاهینم(علی اسم دیگمه)برای قالب منچسترسیتی مزاحم شده بودم
    یدونه سوال دیگه
     رایگانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    همه ی طراحی ها بجز قالب رایگانن
    پس برام درست کن
    اگه می شه
    یادم رفته بود
    اندازه ی همون والپیپر های ویوا بارسا درست کن
    امکانات سایت رو می گم
    مجتبی بنر برام درست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    نه . امروز نمیتونم . خیلی طرح دارم باید انجام بدم.
    اشکالی نداره ..پس فقط قالبو درست کن.

    پاسخ:
    قالب آمادس
    میدونم قالب امادس .
    جاهایی رو که گفتم تعمیر کردی؟ یا نه ؟
    پاسخ:
    میذارم تو سایتت بعد ادیت میکنم.
    چشــــــــــم.
    چی کار می کنی برام درست می کنی
    پاسخ:
    امروز خیلی سرم شلوغه
    مجتبی میتونی آبی کم رنگش بکنی ؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی خوشکل میشه.
    راستی پس کی قراره قالبو بزاری ؟
    مجتبی وقتی قالبو گذاشتی کد افکت دار کردن عکس رو برام بزاری ...
    و از همه مهمتر فونت قالب رو یکان کنی...

    میتونی؟
    پاسخ:
    بعد ظهر قالب رو میذارم . 


    مجتبی یه کارت شارژ دو تومنی بهت میدم .
    اما یه عیبی داره .
    فقط همراه اول میتونم بدم .
    قبوله .
    چون تو محلمون همه همراه اول دارن ...
    بدم؟
    پاسخ:
    من پول نمیخام.
    کییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    چی شده؟
    آقایی ....
    راستی مجتبی الان بعد از ظهره دیگه ..
    دقیق بگو کی میزاری؟
    راستی فونتشو یکان میکنی؟
    پاسخ:
    الان کار دارم . غروب . 

    مجتبی نمیشه یه قالبی شبیه قالب جدید زئال کلاب برام بسازی؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم ...
    پاسخ:
    نه . قالبش اختصاصیه . کلی پول واسه قالبش داده .
    داداش بنر و لوگو حمایتی من چی شد
    مجتبی الان غروبه دیگه .
     قالب رو بزار .
    پاسخ:
    خونه نیستم.
    گفتم کی اماده می شه
    دادا سیستم سایتش پیچیده اس هاستش مقاوم (سرورهای امنیتیش قویه) سعی موکردم ولی نمی شه
    مجی منم گفتم سرور های امنیتیش قویه ...
    این یارو هم داره همینو میگه .
    ولی چون تو بهم لطف بزرگی کردی.
    تا هکشون نکنم ول کن نیستم ....
    داداش این قالب رو برام ویرایش میکنی پست هاشو درست کن برام هزینه هم پرداخت میکنم

    این قالبه

    fanz-madrid.mihanblog.com

    میتونی درستش کنی

    پاسخ:
    این قالب رئال کلابه  نه ریپ نمیکنم،
    واسش پول داده
    مجتبی هنوز تغییراتی که گفتم در قالب اعمال نشده؟
    پاسخ:
    نه. امروز 3 طراحی دارم.
    پس قالب من چی؟
    کی آماده میشه؟
    پاسخ:
    نمیدونم.
    عیب نداره .
     بگو فقط تغییرات اعمال میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
    برای من می تونی امروز درست کنی
    چرا نظر رو حذف می کنی فهمییدی چی گفتم که
    پاسخ:
    نصب کردم . بعدش
    ممنون دادا ولی میگه کد تبلیغاتی مجاز نیست
    پاسخ:
    منو نویسنده کن برات درست بکنم.
    دادا این نه اون یارو توافقیه اینو نمی خواهم
    یه نام کاربری ورمز عبور بده تا نویسنده ات کنم
    پاسخ:
    هرچی میخای بذار نام کاربری و پسورد رو.
    نویسنده ت کردم الان اون قالب خوبه رو  بزار نه سبزه
    پاسخ:
    باشه
    مجتبی تو قالب ادیت شده این لوگو رو سمت چپ بالا بزار .
    لوگوی وب خودمه : http://www.setfa.net/images/ppxh3u1dg6sw91ortssl.png
    نظرت چیه؟؟؟؟

    داداش یه بنر ساده میخواستم در سایز 468*60 یه عکس از نیمار و سوارز روش باشه رنگشو به دلخواه خودت بذار متنشم مرجع دانلود فوتبالی این آدرس رو هم بذار soccer-dl.blogfa.com اگه زود تر آماده بشه ممنون میشم
    پاسخ:
    فردا
    فردا عصر میام دستت درد نکنه
    مجتبی چرا جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اقا یکم منو با بقیه فرق بگذار .
     یکککککمم.
    جوابمو بده توروخدا .
    قالبم کی آماده میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    بذار فردا سفارش ها رو تموم کنم . بعدش سفارش نمیگیرم تا قالب تو رو درست کنم.
    ایول .
     مجتبی فقط یه چیزی میگم جوابشو بده ........
    میتونی بجای رنگ قرمز و سرمه ای 
    ابی روشن . سبز روشن بزاری ؟؟؟؟؟؟
    و بلوک هاشو قرمز کنی ..
    یکمم اختصاصیش کنی...............

    پاسخ:
    عکس نشون بده.
    قبلا رنگاشو بهت نشون داده بودم .
     باز فردا میام .
     خداحافظ 
    راستی لوگو رو هم قرار بدی . 
  • سید میلاد جوادی
  • سلام میخواستم مثل قالب بارسا نیوز واسم درست کنید پولش چقدر میشه؟
    و چند روزه درست میشه؟
    مجی یجورایی مثل قالب ویوا بارسا باشه .
    موس که بره رنگ سبز بشه .
     ولی خودش ابی روشن باشه .
     میتونی ؟ 
    پاسخ:
    نه
    مجتبی میتونی مثل قالب فیفا پیکس درست کنی؟؟؟؟؟؟؟
    فقط بجای آّبی سبز روشن باشه ...
    دو ستونه .
    درست میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مجی جواب کامنت هامو بده ؟>
    سلام داداش!
    یه بنر میخوام!
    قیمت چند میشه؟
    روش بنویس:جدید ترین اخبار فوتبالی-تمامی گزارشات و ....در جهان فوتبال(آدرس اینترنتی رو هم بنویس)
    بببببببببببببببااااااااااااااااااااااا تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتشششششششششکککککککرررررررررررررررر
    پاسخ:
    فعلا طراحی نمیکنم
    داداش سلام نویسندت کردم قالبو بذار
    دادش پس بنر من چی شد گفتی فردا ولی نذاشتی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    فعلا طراحی نمیکنم

    مجی قالب چی شد ؟؟؟؟

    چرا بلاگفا و ویوا بارسا رو باز نمیکنه ؟؟؟؟

    مجتبی هستی ؟
    روزنامه رو برام چیمیل زدی /
    سلام آقا مجتبی جوابم رو ندادی ها .... چی شد ....
    پاسخ:
    چی میخای توش بنویسی
    فقط یه باکس درست کن همین ... میخوام توش اسلایدر بزارم ...

    http://upload7.ir/imgs/2014-02/24870682172605271847.png



    اگه کد قالب هم خواستی بهت میدم تا کارت سریع تر راه بیفته
    پاسخ:
    منو نویسنده کن ببینم میشه
    کلمه عبورت روبده تا برات دعوت نامه بفرستم ...
    پاسخ:
    به این نام کاربری تو میهن بلاگ بفرست
    djmojop
    حله ...
    پاسخ:
    امکان ویرایش قالب رو بازکن
    بخش مدیریت قالب رو فعال کردم ...
    میتونی یه باکس مثل باکس های بغل درست کنی ...
    پاسخ:
    باید ببینم. 
    چی شد ...
    پاسخ:
    تازه رفتم تو میهن بلاگ
    آقا مجتبی بخش زیرین وبلاگ خراب شد ...
    مجتبی جان من کار دارم دارم میرم ... بعد از ظهر یه سر میزنم ....
    فقط میشه درست کرد ... اگه نمیشه یه فکر دیگه برا قالب وبم کنم ...
    پاسخ:
    فکر نکنم بشه چونکه css قالب اینو نداره . مگر دستی وارد بکنی
    میشه دستی وارد کرد ... اگه دستی وارد کنی حله ...
    پاسخ:
    شایئ بشه
    پس اگه میتونی یه امتحان بکن ..
    سلام آقا مجتبی نـــشد ....


    اگه نمیشه بگو میخوام قالب (قبلی ویوا بارسا ) رو بخرم ...
    پاسخ:
    نمیدونم میشه یا نه .  من کدی پیدا نکردم
    پس آقا مجتبی اگه میتونی کد قالب ویوا بارسا رو بفرست ... میشه
    پاسخ:
    نمیشه فعلا
    پس آقا مجتبی اگه میتونی کد قالب ویوا بارسا رو بفرست ... میشه



    درضمن اگه قالب این سایت (http://jdesign.ir) رو ریپ کنی و یه تغیراتی توش بدی 4000 تومن بسه .
    چرا ... درضمن قیمت ریپ قالب اون سایت رو نگفتی 
    پاسخ:
    ریپ نمیکنم.
    سلام ... میتونی کد قالب ویوا بارسا رو بفرستی ... کارت شارژها آماده هست .
    سلام آقا مجتبی من قالب ویوا بارسا رو می خوام اگه میشه برام بفرستید ...

    در ضمن قبل از اون خبر بدید تا کارت شارژها رو بفرستم ...
    پاسخ:
    منظورت قالب قبلی ویوا بارسا هست؟
    بله ... همون قالبی که تو وب شما برای فروش هست ...
    مجی ازت یه خواهشی دارم امیدوارم این دفعه بهش عمل کنی .
    من قالب قبلی نه اونی که دیگه , قالب صحیفه .
     اونو برام بزار .
     و ادیتش کن .
     و همه ی قسمت های ویوا بارسا رو به فنز مسی در بیار ..
    و هدرم بهت میدم که بزاری .
    بنر حامیان رو پایین قالب میزاری ..
    تو بزار . بعدا بهت میگم چیکار کنی .....
    تو ورخدا قبول کن .
     راستی فونتشو یکان کن و قسمت های بنفششو سبز بکن .
     میتونی؟
    مجی میشه جواب کانت بالایی رو بدی ؟
    پاسخ:
    کدوم کامنت؟
    بالایی.. دیگه .
    سلام یه بنرخوشگل می خوام
    پاسخ:
    موضوع و اندازه
    سلام من می خوام بنرم برای موضوع سایت هواداران رئال مادریدباشه 
    روش بنویس:کانون هواداران رونالدو
    اخبار.عکس.کلیپ و.............
    بعدادرس سایتمو بنویس
    chrisronaldo7.tk
    تاکی امادست
    پاسخ:

    آماده شد بهت میدم
    ازکجامیدی؟تاکی امادست
    پاسخ:
    ببخشید یه مشکلی پیش اومده نمیتونم بسازم
    سلام اقابنرم چی شد؟

    پاسخ:
    فعلا طراحی نمیکنم
    مجتبی اون قالب توپ فوتبالی رو نمی سازی ؟ 
    پاسخ:
    گفتم که فعلا فرصت طراحی ندارم...
    قالب بدید لطفا عجله داریم اگر الان نمی دید بگید چه روزی میدید
    پاسخ:
    هفته آینده
    نمیشه یه قالب برام الان جور کنید ببخشید عجله دارم
    میشه فونت متن رو کمی کم کنید
    داداش مجتبی اگه طراحی هاتو شروع کردی اون بنر ساده ی ما رو هم طراحی کن...دستت درد نکنه
    پاسخ:
    از سه شنبه وقتم آزاد میشه
    داداش میشه یه قالب خوب استقلالی برا من بسازی قیمتش چنده؟؟
    داداش یه بنر ساده میخواستم در سایز 468*60 یه عکس از نیمار و سوارز روش باشه رنگشو به دلخواه خودت بذار متنشم مرجع دانلود فوتبالی این آدرس رو هم بذار soccer-dl.blogfa.com اگه زود تر آماده بشه ممنون میشم
    خب داداش طراحی میکنی؟؟...تقریبا شبیه به این باشه
    http://img.ir/PdHc.gif
    پاسخ:
    متحرک میخای یا ساده
    فقط soccer-dl.blogfa.com متحرک باشه به همون شکل...خـــــــــــــــــیــــــــــــــــلـــــــی ممنون

    از سایتwww.mancitynews.irهستم
    قالبم اختصاصیه
    می شه ریپ نکنی
    پاسخ:
    معمولا قالب های اختصاصی رو ریپ نمیکنیم
    داداش مال من کی آماده میشه؟؟؟؟
    سلام من قالب ویوا بارسایی که تو وبلاگتون هست رو میخوام ...

    تغیراتی که باید بدید ...

    1 - بک گراندش (http://upload7.ir/imgs/2014-03/05226952017637804560.jpg) اگه اشکالی نداره برای ایت ویوا بارساست

    2 - تمامی ستون ها (منو ها - تمامی ستون های سمت راست و آخرین بازی بارسا و...) به رنگ آبی درآید

    3 - برای قسمت موضوعات و نویسنده و تاریخ و زمان کادر آبی زده شود مانند سایت منچستر نیوز (unitedfans.blogfa.com)

    4 - اضافه کردت نتایج بارسلونا در قسمت بالای پست ها ...

    5000 تومن بسه دیگه نه ... شارژ ایرانسل (لطفا جواب بدید)
    پاسخ:
    تا 15 فروردین هیچ سفارشی پذیرفته نمی شود
    سلام داداش مجتبی
    منو عرفان(پویا) فرستاد
    اگه میشه یه قالب طراحی بنر واسه بلاگفا به سلیقه خودت ولی حرفه ای درست کن
    ممنون
    پاسخ:
    کدوم عرفان؟؟؟؟؟
    قالب برای چه سایتی؟؟
    چقدر هزینه میکنی؟
    عرفان  مدیر وب فلت بنر
    قالب برای وبلاگ خودم بنر 99
    ادرسشو زدم
    قالب برای بلاگفا باشه
    یکی شبیه قالب فلت بنر ولی حرفه ای تر باشه
    اگه میشه هزینش رو بزارید
    ممنون

    پاسخ:
    طرح psd قالب مورد نظر رو برام بفرستین.
    اونو ندارم
    نمیخوام یکی دقیق مثل اون رو بسازی
    یه چیز شبیه اون
    ولی حرفه ای تر
    این ادرس اون وبه
    قیمتشو برام بزار ممنون
    http://flatbanner.mihanblog.com/
    پاسخ:
    قالب فلت بنر رو خودم براش طراحی کردم ولی بهم گفت که به کسی نفروشمش
    من این قالب رو می خوام
    می تونین برام درست کنین
    برای رزبلاگ
    www.barcanews.org
    فقط برای منچسترسیتی
    قیمتش رو بهم بگو
    پاسخ:
    قالب بارسا نیوز رو نمیشه بفروشیم .................................................
    اینو چی می تونی درست کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
    www.cris-7.tk
    زود بهم بگو
    پاسخ:
    این همون قالب بارسانیوزه
    این رو می تونی برام درست کنی
    www.realclub.ir
    برای منچسترسیتی می خوام
    رزبلاگ باشه
    زود بهم بگو
    پاسخ:
    بجای اینکه پول بدی قالب ریپ بکنی ، یکم بیشتر خرج کن قالب اختصاصی بخر
    من دقیقا نمی دونم کجا یدونه قالب خوب درست می کنه
    مثلا مثل این قالب هایی که به شما گفتم
    پاسخ:
    خودم قالب های اختصاصی رو که براشون پول میدن رو خوب طراحی میکنم ....
    حرفه ای  مثلا قالب فعلی ویوا بارسا
    برای رزبلاگ می خوام قیمتش چه قدر می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    طراحی قالب از 15 تومان تا 60 تومان
    برو تو سایتم ببین می شه داخل قالبه سایتم اسلاید ویوا بارسا رو گذاشت
    www.mancitynews.ir
    می تونی یدونه قالب حرفه ای برام درست کنی
    شبیه سایت منچستر نیوز یا بارسا نیوز
    بهم جواب بده
    پاسخ:
    تا چقدر میخای هزینه بکنی
    سلام داش مجتبی چطوری؟ خوبی؟ میتونی یه بنر فلت برام درست کنی؟ عنوان بزرگترین مرجع دانلود بارسا اسم وبم hooman2013.mihanblog.com دانلود گلها و خلاصه ی بازی های بارسلونا.
    کاریکاتور. عکس . کلیپ
    اگه تونستی یه عکس از نیمار هم بذار توش
    اگه بخوای شبیه اون سایتایی که بهت گفتم درست کنی چه قدر می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    تعرفه طراحی اختصاصی  15000 تا 60000 ..........
    احتمالا 35 یا 40
    سلام داداش چرا جوابمو نمیدی؟ میتونی یه بنر فلت برام درست کنی؟ عنوان بزرگترین مرجع دانلود بارسا اسم وبم hooman2013.mihanblog.com دانلود گلها و خلاصه ی بازی های بارسلونا.
    کاریکاتور. عکس . کلیپ
    پاسخ:
    فعلا فرصت هیچ کاری رو ندارم.
    داداش بساز دیگه.
  • سید محمد سینا پورداد
  • با سلام خدمت مدیریت میتوانید یک قالب برای وبلاگ رایگان بسازید
    پاسخ:
    نه
  • سید محمد سینا پورداد
  • نه منظورم را نفهمیدید قالب آماده دارید بدید به من
    پاسخ:
    الان نه
    برای طراحی به سایت ما بیایید

    نمونه کارها در وب منتظرتونم
    میتونی اسلایدر http://vivabarcelon.mihanblog.com/ رو برای وبم : hooman2013.mihanblog.com بذاری؟
    داداش گفتم که آخرین مطالب میخوام یکی و جدول لیگ که لیگش تیمها عکس داشته باشه و جدول لیگ گلزنان رو میخوام همین
    داداش چی شد
  • سید محمد سینا پورداد
  • ببخشید چطور میشه هدر بزاریم؟ کدشو بهم میدین
  • سید محمد سینا پورداد
  • یه هدر برای جام جهانی بدین
    پاسخ:
    براتون هدر بسازم؟؟
    در چه سایزی و مشخصات؟
  • سید محمد سینا پورداد
  • اندازه اش 70 در750 باشه بعد برای جام جهانی زیبا باشه
  • سید محمد سینا پورداد
  • ببخشید تبادل لینک میکنین باهام رتبه الکسام

    رتبه جهانی:

    1,918,019
    رتبه کشوری:
    23,542

  • سید محمد سینا پورداد
  • ببخشید کد نویسی قالب با بیان رو بلدین کمک کنین
    پاسخ:
    بیان سخته . ولی بعضی چیزاشو بلدم
    اینطوری خوبه؟
    http://setfa.net/images/y7grkqzh96uf2gdzgib5.jpg
  • سید محمد سینا پورداد
  • هدرتون خوب بود ممنون مثل css قالب رو مثل سایت قالب قبلی ویوا بارسا کنین بعضی از فونت ها توما باشه اصلا یکم زیبا تر کنین وب را

    یا مثل این سایتhttp://vivamadrid.ir بلوک ها رو سبز کنین و لوگوی جام جهانی رو بزارین برای تیتر مطلب ها و بلوک ها اگه میتونین لطفا کمک کنین  لطفا جواب بدین

    پاسخ:
    برای کدوم قالب؟
  • سید محمد سینا پورداد
  • برای قالب وبم
  • سید محمد سینا پورداد
  • کلا قالب فوتبالی زیبا برای بیان دارین
    پاسخ:
    بیان قالب حرفه ای نداره . همه ساده هستن . سعی میکنم یه قالب خوب پیدا بکنم
  • سید محمد سینا پورداد
  • آقا مجتبی میشه css قالبم رو مثل قالب  قبلی ویوا بارسا دزست کنین لطفا جواب بدین
    پاسخ:
    سیستم شما اجازه استفاده از برخی کدها رو نمیده
  • سید محمد سینا پورداد
  • پس چطور اینو دور بزنم میتونید بگید؟ راستی قالب پیدا کردید
    پاسخ:
    باید 15هزار تومان به سایت بیان بدی تا امکان اسکریپ رو باز بکنه
  • سید محمد سینا پورداد
  • بی زحمت یه بنر زیبا رو درست می کنین که مخاطب رو جذب خودش کنه
  • سید محمد سینا پورداد
  • 480*60 باشه
  • سید محمد سینا پورداد
  • قالب رو نمی تونی با محدویت سایت ویرایش کنی میخوام شبیه قالب ویوا بارسا باشه یه ذره
    حداقل بی زحمت یه بنر زیبا رو درست می کنین که مخاطب رو جذب خودش کنه
    480*60 باشه
  • سید محمد سینا پورداد
  • بابا حداقل بگو کی آنلاینی تا بفهمیم کارمون زودتر پیش بره
    پاسخ:
    تا شنبه نمیام نت
  • سید محمد سینا پورداد
  • یه بنر حداقل درست کن باشه 480*60 زیبا قبوله بعد از شنبه
    پاسخ:
    بعد از شنبه
  • سید محمد سینا پورداد
  • تو رو خدا 1 دقیقه هم وقت نمیبره
    پاسخ:
    2تا طراحی قالب دارم که باید تا شب تموم بشه
    آقا مجتبی جان درست شد؟
    پاسخ:
    میتونی بذار فردا صبح زود؟
    مثلا ساعت چند داداش ترو خدا الان درست از صبح خودت شاهدی که منتظرت بودم میشه؟
    پاسخ:
    این تغییر ها زیاد تاثیری نمیذاره . چه الان چه فردا صبح
    میدونم اما باید قالب و بدم به عرفان اونم تغییرات دیگه رو انجام بده ترو خدا انجام بده
    انجام میدید؟
    کجایی؟
    داداش بفرما اینم فردا الان میایید درست کنید
    پاسخ:
    آره
    ممنون فقط تغییرات رو که دیگه میدونید؟یا بگم؟
    پاسخ:
    چی مونده؟
    بذار از اول بگم
    سمت راست:به ترتیب:موضوعات-دسترسی آسان--نویسندگان-نظرسنجی-تبلیغات۱-جدول لیگ-جدول گلزنان-شرایط نویسندگی-لینک دوستان-حمایت میکنیم-آمار

    بعد میخوام پایین سایت سه تا باکس درس کنی میتونی؟
    پاسخ:
    جدول گلزنان الان نیازی بهش نیست .
    لیگ شروع شد برات میذارم.
    بستگی داره چه باکس هایی باشه
    اون جدول و گبزنان هم بذار چون خیلی سخت میشه گیرت آورد و میگه سرم شلوغ درسته؟

    همکاران-رتبه-برچسب
    میشه؟
    پاسخ:
    همکاران و رتبه رو میذارم
    کجایی دوباره رفتی جواب بده دیگه
    پاسخ:
    چیز دیگه ای مونده؟
    بر چسب چی؟
    پاسخ:
    اونجا نمیشه برچسب ها رو گذاشت . میخای آمار رو بذارم؟
    هستی؟
    بله یکی اینکه میتونی عکس اولدترفورد هست کوچیکه میتونی روش یک چیزی نوشت؟
    پاسخ:
    باید با فوتوشاپ درست بکنی
    آمار رو بذار باشه ولی میشه برچسب هم گذاشت به خدا

    دو کار ریز مونده بگم؟
    پاسخ:
    میشه گذاشت ولی یکم باید کدهاش بررسی بشه .
    چونکه باید تعداد برچسب ها رو مشخص بکنم
    باشه پس ممنون میشم درست کنید

    فقط اون دو تا کار رو بگم؟
    پاسخ:
    بگو
    راستی یک درخواست از شما دارم میشه بگم؟
    بازی بعدی هست و قبلی پایینش یک چیزایی نوشته اون ها رو میتونی لینک دار کنی؟+دسترسی آسان رو چرا نمیشه روش کلیک


    یک درخواست جداگانه هم دارم میتونم بگم؟
    پاسخ:
    لینک دار شد
    فقط درسمت راست ترتیبش همونطوری که خودم گفته باشه
    پاسخ:
    لینک دوستان باید آخر باشه ...
    ترتیب اصلی اینه
    ترتیب اینطوری باشه:
    سمت راست:به ترتیب:موضوعات-دسترسی آسان--نویسندگان-نظرسنجی-تبلیغات۱-جدول لیگ-جدول گلزنان-شرایط نویسندگی-لینک دوستان-حمایت میکنیم-آمار

    بعد داداش حمایت کنیم رو از اون پایین بردار به جاش بنویس تاسیس سایت
    اون درخواست جداگانه رو بگم؟
    پاسخ:
    بگو
    قبلش چرا درست نمیکنید بقیقه رو؟


    ببینید داداش من دوست دارم قالب جدیدم مال خودم باشه به خدا وقتی شما رفته بودید من هرکی که قالبم رو برداشته بود گفتم که برداره و نذاره خدا میدونه چقدر سخت بود میخواستم ازتون درخواست کنم اگر میشه قالب رو به کسی ندید چون اسپانیا نیوز هم داره جدید میسازه و قالب فقط مال من میشه بازم اختیار با خودتون هست میتونید بدید و ندید.حالا شما چیکار میکنیم میدید یا نه؟
    پاسخ:
    نه نمیدم
    ممنون پس این عرفان چی میگفت مجتبی گفته یکم صبر کن خودم قالبو بهت میدم داداش به خدا این یکی از تخس ترین بچه هاس من این همه براش کار کردم آخر سر به جاش یک فحش هایی داد که نگو نپرس  بعد این یه دوست داره که مدیر وبشون هم هست به نام تم ۳۲۰ میناسی گرون فروش دزدو.. هست اگر برای اینها کاری کنی بعدش به جا تشکر نارو بهت میزنند نظرت رو بگو
    پاسخ:
    کدوم عرفان؟
    cris7.ir رو میگم


    درس نکردی هنوز؟
    پاسخ:
    اون یه قالب دیگه رو میخاست .....

    داداش به شما میگفت:ای ننه مرده میخواست یک قالب بهم بده هنوز نداده شما بهم میدی؟

    یک عوضی هست شاخ و دم نداره تم ۳۲۰ رو نمیشناسی؟
    پاسخ:
    نه نمیشناسم
    طبق قانون جدید ، نظراتی که پیرامون طراحی قالب هست رو تایید نمی کنیم
    ببخشید نگفت ننه مرده ننه خراب
    خو میاد اینجا میگه کاری نداره که
    پاسخ:
    ن
    نه چی یعنی هیچی بهش نمیدی؟

    داداش چرا درس نمیکنی لطفا الان درس کن ممنون میشم
    پاسخ:
    قالبی به هیچکس نمیدم ....

    ممنون داداش

    بقیقه تغییرات رو انجام میدی؟
    پاسخ:
    تغییری مونده؟
    سمت راست دیگه:

    به ترتیب:به ترتیب:موضوعات-دسترسی آسان--نویسندگان-نظرسنجی-تبلیغات۱-جدول لیگ-جدول گلزنان-شرایط نویسندگی-لینک دوستان-حمایت میکنیم-آمار
    پاسخ:
    ترتیب اینقدر مهم نیست .....
    مهمه چون ار نظرسنجی رو اونجا نذاره خیلی کم شرکت میکنند

    بعد اصلا بعضی چیز ها رو نداره مثل:حمایت کنیم-کاربر برتر(مثل دسترسی آسان باشه)
    پاسخ:
    درست میشه
    دارید درس میکنید فقط برچسب هم بردارید دیگه از اونجا
    پاسخ:
    نمیدونم چرا توی صفحه اصلی برچسب رو نشون میده ولی توی ادامه مطلب نشون نمیده !
  • سید محمد سینا پورداد
  • سلام خواستم ازت عذر خواهی کنم میتونی فقط یه بنر بدی
    پاسخ:
    گفتم که دیگه طراحی نمیکنم
    هههه من موندم ولی اشکال نداره کلا اونهارو بردارید به ترتیب درس کنید ممنون
  • سید محمد سینا پورداد
  • فرگوسن میای تبادل لینک
  • سید محمد سینا پورداد
  • خوب چرا هدر درست کردی
    پاسخ:
    فعلا وقت ندارم
    داداش داری درس میکنی؟
    پاسخ:
    نه
  • سید محمد سینا پورداد
  • نه منظورم رو نفهمیدی عزیز میگم شما چرا هدر درست کردی ولی بنر نمی تونی درست کنی
    پاسخ:
    الان دیگه فرصت طراحی بنر رو ندارم
  • سید محمد سینا پورداد
  • اصلا امکان نداره کسی که بلده هدر درست کنه بنر درست نکنه
    پاسخ:
    میگم فرصت ندارم .
    باید برای فرگوسن سایتشو درست میکنم.کارای ویوابارسا هم مونده
  • سید محمد سینا پورداد
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخ دوباره نفهمیدی منظورمو
    ممنون داداش راستی شماره بازیکنان منچستر هم میذری؟
    پاسخ:
    نه دیگه
  • سید محمد سینا پورداد
  • فرگوسن جواب بده
  • سید محمد سینا پورداد
  • الوووووووووووووووووووو خش خش میاد خخخخخخخ
    پاسخ:
    ????؟؟؟؟؟
    ــــــــــــــــ
    آخه به عرفان میگم میگه به شما بگم حالا من موندم به کی بگم به جز شما ۲تا به و ابولفظل دیگه به کسی اعتماد ندارم
    پاسخ:
    نمیدونم
    خودن درس کن دیگه ممنون داداش جون من الان هم درس کن
  • سید محمد سینا پورداد
  • سلام مجتبی خوبی شوخی کردم میگم یه روز قول بده بهم خدایش برام بنر و قالب بدی
    هستی؟
    پاسخ:
    1
    ممنون داداش بیا درس کن سمت راست و دیگه+برچسب
    چیشد داداش بیا دیگه
    کجتبی جواب بده
    پاسخ:
    کجتبی خودتی .!!!!!!!
    میخام برم بیرون تا آخر شب بیرونم
    ببخشید اشتباه لپی شد به خدا

    بابا اگه خودت نمیتونی درس کنی به عرفان بگو خب
  • سید محمد سینا پورداد
  • سلام بنر داری
    هستی؟
    پاسخ:
    خونه نیستم . بابام میگه اینترنت خونه تموم شده
    الان میگم خوب به عرفان بگو خوب
    پاسخ:
    خودت بگو.
    حرف منو وش نمیکنه ولی شا رو چرا بهش بگو دیگه
    پاسخ:
    وقت نداره . چندتا سفارش داره
    حالا بگو حرف شما رو گوش میکنه بگو دیگه لطفا

    گفتی

    هستی؟
    پاسخ:
    متاسفانه بله
    داداس میتونی درست کنی به خدا با اونایی که تبادل لوگو حمایتی کردم همه دارن میرن لطفا درس کن
    پاسخ:
    تبادل لوگو که باید توی منوی سمت راست باشه
    میدونم دیگه خوب درس کن
    ترتیب هم باشه اینطوری:
    :موضوعات-دسترسی آسان--نویسندگان-نظرسنجی-تبلیغات۱-جدول لیگ-جدول گلزنان-شرایط نویسندگی-لینک دوستان-آمار
    درست کردید؟
    ممنون فقط جدول گلزنان رو بذار و برچسب و حذف کنی راست تموم میشه
    پاسخ:
    الان که به جدول گلزنان نیازی نیست . چه اسراریه !!>!>!!>؟!!؟!؟
    لیگ شروع شد برات میذارم ...

    باشه پس تبلیغات ۲ رو اضافه کن

    مشکل اساسیه من برچسب اونو درست کن یعنی حذفش کن
    مجتبی چیکار داری میکنی قالب خراب شد درسش کن
    پاسخ:
    کی قالبو خراب کرده؟
    هیچکس فقط الان برچسبو برداشتم همین

    چیکار کردی خودت؟
    پاسخ:
    صبرکن الان درست میکنم.
    من هنوز به قالب دست نردم
    ممنون ولی چرا درست نشد؟
    ممنون دوست خوبم راستی اون پی ان جی جدید بود بهت دادم
    پاسخ:
    درستش کردم که ....
    PNG???؟؟؟
    همه ی PNG ها رو دارم
    اون دیروز تو فوتی رندرس اومد تو چطوری داشتی؟همون موقع من بهت دادم
    پاسخ:
    چونکه هر روز چندبار به FOOTYRENDERS سر میزنم
    منم سر میزنم به جون خودم ۵دقیقه نشده بود اومد رو فوتی رندرس قبول داری؟
    راستی چرا قالب افکند نداره؟
    پاسخ:
    چی نداره؟
    درست توضیح بده نمیفهمم
    افکند رو عکس میزنی روشن تر میشه
    مثلا این:

    http://www.fifa.com/worldcup/index.html
    اشتباه هست حتما از این پیام تبلیغاتی هم بوده چون در پیام تبلیغاتی آی پی نفر قبلی مشخص میشه
    پاسخ:
    چی؟؟؟
    هیچی

    دیدی حالا افکند رو درست میکنی؟
    پاسخ:
    نظر قبلی درباره چی بود؟
    افکند نه .... افکت درسته
    همون

    درست میکنی مخیوام مثل فیفا هم باشه میتونی؟

    اونو اشتباه دادم به شما میخواستم بدم به یکی دیگه
    پاسخ:
    کدش رو پیدا کردم میذارم
    الان پیدا کردی>؟

    خودت یک افکت نداری>؟
    خودت افکت داری خودت؟
    چیشد؟
    پاسخ:
    چیزی نشد
    یک افکت مثل خودت ببذه دیگه
    پاسخ:
    افکت خودمو برات گذاشتم کار نکرد
    تو قالب بذار نه جاوااسکریپ
    پاسخ:
    توی استایل قالب گذاشتم
    یکی پیدا میکنی بذاری ترو خدا
    cris7.ir افکنتش خوبه؟
    پاسخ:
    بذار ببینم
    دیدی؟
    پاسخ:
    3تا کد امتحان کردم هیچکدوم کار نمیکنه ..
    همین کد ها رو به همه قالب هام اضافه کردم کار میکرد
    باشه گدشو بردار الان همه چی قرمز شد به نظرت چیکار کنم؟
    پاسخ:
    میتونم بجای قرمز یه رنگ دیگه بذارم.
    درضمن نباید بگراند پست ها رو قرمز میکردی
    یکدومه میگی

    یک کاری کن مثل خودت باشه کد افکت قبلی ویوا بارسا نمیشه
    پاسخ:
    اینو میگم
    http://www.parsiup.com/upload/4e9b_untitled-1.png

    تا شب برات یه کد پیدا میکنم
    چرا؟؟؟

    افکت چیشد>؟
    باشه فقط  این افکنت رو بردار خیلی بده

    راستی میتونی ته وب یک کد درست کنی به نام بازیکنان و شماره آنها
    بردار دیگه اون قرمزو(افکت)
    پاسخ:
    ّبرداشتم که
    ممنون راستی اون کارو میتونی کنی؟
    پاسخ:
    کدوم کار رو
    کد درست کنی به نام بازیکنان و شماره آنها رو بذاری

    راستی اگر یک وقت از عرفان بگیری ممنون میشم من بهش پولم میدم
    پاسخ:
    بازیکناتون کامل شدن میذارم
    تو وبم چی گفتی؟
    پاسخ:
    واضح گفتم
    نفهمیدم؟؟؟
    پاسخ:
    هیچی ولش کن .
    نوشتم طراحی بنر اون پست زشت بود
    منظورت اینه؟:
    http://setfa.net/images/juvb2l93j6scjir7gn1.jpg
    پاسخ:
    منظورم اینه 
    http://setfa.net/images/7gjlfaw1j0c0zrn8dht.jpg
    واقعا با بی سلیقگی ساخته شده
    این کجاش بده
    ۲۰ دقیقه مونده به بازی میخواستی چیکار کنم؟سریع ساختم ولی فکر نکنم مشکلی داشته باشه
    پاسخ:
    اگه 5دقیقه هم مونده بود به بازی میتونستی یه طرح بهتر درست بکنی..
    از رنگبندی خوبی استفاده نشده و ............
    اگر منظورت پیش زمینه هست کار دوست شما آقا ابولفضل هست
    الان قیافت خیلی خوبه خخخخخ
    پاسخ:
    ??? خب ابوالفضل بسازه . به من چه ربطی داره .
    درضمن من بگراند رو نگفتم .. ترکیب رو گفتم
    همه چیو اون ساخته فقط من اسم بازیکنا رو نوشتم
    پاسخ:
    به من چه اون ساخته.
    من میگم خوب نساخته
    باشه.

    مجی قالب قبلی عرفان(دورتمند)یادت میاد؟
    پاسخ:
    آره
    یادته یک قسمت داشت به نام جام جهانی؟
    پاسخ:
    نه
    هستی؟
    پاسخ:
    تا شب هستم ... 
    ایول میتونی بعد از آمار یک باکس درست کنی به نام تبلیغات ۲؟
    پاسخ:
    باکش رو کپی کن و هرجا میخای بذار
    یک بار کردم قالب خراب شد خدت بذار راستی بازم کارت دارم
    پاسخ:
    یه ساعت دیگه میذارم
    بقیه کارام هم بگم؟
    پاسخ:
    چقدر کارات زیادن
    دیگه ببخشید بگم؟
    پاسخ:
    بگ.و
    یکی اون ته قالب هست رنگ باکس هاش خیلی بده بکن قرمز پررنگ
    بعد یک چیزی درست کن به نام کاربر برتر مثل دسترسی آسان باشه ولی بعد از حمایت کنیم باشیم
    بعد یک بخش مث عرفان میخوام جام جهانی اگر یادت اومد بساز
  • سید محمد سینا پورداد
  • سلام خوفی برام یه بنر فلت 480*60 میسازی
    اینم یک ساعت بیا درست کن
    بیا دیگه عجله دارم
    هستی؟
    پاسخ:
    آره
    افکت چی شد؟
    پاسخ:
    هیچی؟؟؟
    مگه نگفتی شنبه؟
    پاسخ:
    همین نیم ساعت پیش اینترنت خریدم ...
    من از چهارشنبه نت نداشتم
    الان یه سرچ میکنی

    اون  جهانی چی شد؟
    پاسخ:
    جهانی چیه؟؟؟؟
    مگه قالبتو برای علیرضا نفرستادی؟؟؟؟ 

    نه فعلا بدم بهش؟برای افکت؟
    پاسخ:
    بهش بده
    بگم چی افکتی بذاره؟
    پاسخ:
    بگوش وقتی موس میره روی عکس یه افکتی بیاد .. مثل افکت عکس ویوابارسا
    باشه قبل از اینکه بدم بیا یک چیزی درست کن مثل دسترسی آسان بعد از حمایت کنیم به نام کاربر برتر
    پاسخ:
    بذار اول اونو درست بکنه
    باشه
  • سید محمد سینا پورداد
  • یو کنت سی می/ خخخخخخخخخخخخخخخخ  سلام خوبی چطوری
    پاسخ:
    ?
  • سید محمد سینا پورداد
  • سلام میگم  فرصت طراحی داری یا نه/ از دکتر ها هم وقتت پر تره خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    نه ندارم
  • سید محمد سینا پورداد
  • چیکار میتونی برامون بکنی
    پاسخ:
    این همه وب طراحی هست
  • سید محمد سینا پورداد
  • آخه رایگانه بهتره اگه دوست طراح داری میشه بهش بگی یه بنر فلت بده بهمون
    پاسخ:
    کسی رو نمیشناسم
  • محمد افجه
  • سلام مجتبی یه لوگو عین لوگو ی خودت که میره کنار نظرات برام میزنی؟
    پاسخ:
    یعنی چی؟
  • محمد افجه
  • ببین یه لوگو عین همین برام بزن فقط جای ویوا بارسا نوشته باشه عکس بارسا لوگو:
    http://setfa.net/images/lokcfemjm18ecfl1v14l.png
  • محمد افجه
  • چی شد؟
  • سینا فوتبالی
  • سلام چرا برا بقیه لوگو میسازی برای ما نمی سازی؟؟؟
    پاسخ:
    برای کسی نساختم
  • سینا فوتبالی
  • ساختی برام ما هم بساز
  • سینا فوتبالی
  • بابا تو دیگه کی هستی برای همه رایگان برای ما نمیشه خیلی نامردی اینو بدون
  • محمد افجه
  • برا منم نساخت!
    سلام
    من یه هدر خوب  و حرفه ای میخوام برام طراحی میکنی؟؟؟
    پاسخ:
    فرصتشو ندارم
  • معراج آقاجری
  • سلام مجتبی.
    من یه قالب دارم نیاز به کمی ویرایش داره.
    میتونی ویرایشش کنی؟
    پاسخ:
    بستگی داره چه قالبی باشه
    سلام
    داداش میتونی
    یه بنر خوشگل و متحرک
    برام بزنی اگه میتونی
    یکی متناست با وبلاگم برام بزن بی زحمت
    راستی رایگانه دیگه؟؟؟؟
    پاسخ:
    رایگانه ... مشخاصت ر بگو:

    متن 
    سایز
    اسم وبلاگ بارسلونا 6805
    اخبار عکس بیوگرافی بازیکنان همه و همه در
    بارسلونا6805
    barcelona6805
    هر چیز دیگه ای هم میدونی اضاف کن
    اینم آدرس وب
    http://barcelona-6805.blogfa.com/
    راستی در دو سایز میخوام
    یکی این
    http://setfa.net/images/nu6jmsym77qvsegzh7.png
    و این
    http://www.2dayfun.ir/wp-content/themes/SarSam/images/ads120.gif
    خیلی خیلی ممنون
    راستی داداش اینم  اضاف کن
    مرجع تخصصی هواداران بارسلونا
    داداش چی شد
    داداش درست نشد
  • عرفان شهائیان
  • سلام . یه هدر بی زحمت برای ما درست می کنی با موضوع دانلود.
    اینم آدرس وبلاگم یه سری بزن به سلیقه خودت بساز ، تشکر.
    http://downloadane.blog.ir
    یه بنر ثابت 468*60 میخوام !
    روش بنویس پایگاه خبری پرسپولیس .
    با سلام
    ی لوگو میخواستم 
    آرم رئال مادرید روش باشه
    بنویس:سایت خبری تک رونالدو7
    و زیرش هم takronaldo7.mihanblog.com
    سلام من یک بنر بارسایی میخواهم صفحه اول:نیمار و بارسا
    زیرش ادرس:neymar-barca2.mihanblog.com
    صفخه دوم:اخبار و نتایج زنده و گالری عکس نیمار و بارسا
    کی اماده میشه؟
    من یه قالب زیبا برای آرسنال میخوام. دارید؟
    سلام یه بنر 468 * 60
    برای سایت یک مسی
    پاسخ رو تو سایتم بگو
    سلام یه هدر هم اندازه هدر spoort7.rozblog.com برا یک مسی 1messi.com میخواهم
  • علیرضا فخرعالمی
  • اسم سایت:جدید ترین های اندروید
    ا
    هر چیز دیگه ای هم میدونی اضاف کن خودم یکی درست کردم
     468*60 میخوام  120*240 شما درست کنید

    اینم آدرس وب

    و این لینک عکس اندازه بنر
    http://up.skinak.ir/up/skinak/graphic/ready_banner/pack2/ads02_skinak_19.jpg
    خیلی خیلی ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی