ویوا بارسا دیزاین

بزرگترین سامانه طراحی در ایران

لوگوی سایت یونایتد فنس

مجتبی Villa | سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ | ۲۷ نظر


http://gigpars.com/upload/hp4f_untitled-1.png
  • مجتبی Villa

نظرات  (۲۷)

چطوری ازش استفاده کنم راستی میخواستم اندازه بنر خودتون باشه و متحرک خم باشه
پاسخ:
کدش رو بردار . چطوری داری؟
این بنر خودتون هست تو همین وب اونطوری میخوام
120 در 240 باشه
پاسخ:
باشه
راستی یونایتد فنز نه فنس

بنر هم عکس داشته باشه
چی شد حاضر نشد
پاسخ:
نه
کی حاضر میشه
پاسخ:
حد اکثر تا فردا ۲ظهر
حد اقل چی؟

حالا یکیش بدین فعلا
چی شد
پاسخ:
گفتم فردا 2 ظهر
باشه ولی نمیشه یکیش آماده بشه الان
پاسخ:
الان خیلی کار دارم. 
میشه تا ساعت 12 آماده کنید
پاسخ:
من تاره 12:30 از مدرسه میام.
منظورم 12 شب بود
پاسخ:
نه نمیتونم.
الان چیزی آماده نشد
راستی میخوام در امکانات وب 2 چیز اضفه کنم یکی کلیپ و دیگری premier league خودم ساختم بد شد شما بسازین چقدر میگیرین
داداش یه لوگو برای من میسازی ؟

سلام اگر یه قالب ریپ شده بهتون بدم میتونید برام درستش کنید برای بلاگفا.خبرم کنید ممنون

پاسخ:
باید قالب رو ببینم.
یه بنر 468*60 برای وبم میخواستم که ادرس وب هم توش باشه و متحرک ممنون
آماده نشد
پاسخ:
الان از مدرسه اومدم.
سلام ببخشید سفارش بنر داده بودم تا کی درست میشه!!؟؟ ممنون
پاسخ:
سفارش بنر شما تایید نشد
چرا سفارش بنرم تایید نشد؟؟
ریدم تو وب اسکولیتون ویوا بارسا خخخ
پاسخ:
گمشو عوضی تا آی پی تو مسدود نکردم
اره..
سلام اقا مجتبی قالب ما چی شد

عرض استاندارد قالب 960 یا 980 پیکسل هست.
پس لطفا اسم وب و مشخصاتمو بدین!
پاسخ:
باشه
ارسال نظر رو نمیشه تغییر داد..
  • حمید حیدری
  • داش از نظر زمان مشکلی نیست ... راستی چرا قالب پارسی گیم رو نمی تونید ترجمه کنید ؟ http://par30game.ir اگه به خاطر اختصاصی بودنشه مترجم قالب که خودتون هستید رو نزنید تا براتون مشکلی پیش نیاد .
    پاسخ:
    اگه بذاری بعد از ۱۳ بهت جوابی میدم
    داداش میشه این قالب و برام ویرایش کنی/خواهش.برا فروسن اون قالب حرفه ای و دادی با ویرایش کامل.خواهش میکنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی