ویوا بارسا دیزاین

بزرگترین سامانه طراحی در ایران

فروش قالب قبلی ویوا بارسا

مجتبی Villa | سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ | ۶۸ نظر

فروش قالب قبلی سایت ویوا بارسا 

مخصوص بلاگفا و میهن بلاگ




قیمت 4000تومان

(درصورتی که قالب را 10 هزار تومان بخرید ، دیگر قالب به شخص دیگری فروخته نمی شود)

  • مجتبی Villa

نظرات  (۶۸)

داداش من میخوام ولی بگو میتونی از طریق شارژ بدم؟؟؟
اگه میتونی چه نوع شارژی

لطفا بهم خبر بده

cris-7.tk
پاسخ:
از طریق شارژ ایرانسل .

به صورت خصوصی بفرست
این قالبوبرام درست میکنی:
http://www.vivabarca.ir
اگه درست میکنی زودددددددددددددددددداداش
پاسخ:
نه . اختصاصیه . 
قالب بخوام برام اختصاصی درست کنی چندمیشه؟
پاسخ:
نرخ نوشته .
10000 تا 50000
من اینو میخوام4تومن
پاسخ:
باشهد.
برای میهن بلاگ
سلام.من این قالب رو میخوام.البته اگه برای رزلاگش باشه و با نسخه اصلی فرق نداشته باشه.اگه جورش کنی صد در صد میگیرمش.میتونی؟
سلام من  این قالب رو میخوام قیمتش مهم نی فقط به کس دیگه ای ندینش 09383310906 لطفا خبر بدین
سلـــــــام
من این قالب رو میخوام.برای میهن بلاگ.شارژ ایرانسل بفرستم؟؟؟؟؟
پاسخ:
یه مشتری واسش دارم که گفته پول کامل رو میده و من هم قااب رو به کسی ندم.

شاید نتونم بهت بدم
داداش اذیت نکن خیلی لازمش دارم.به منم بفروشش دیگه به هیچکس نفروشش.ایرانسل بفرستم؟
پاسخ:
بفرست . خصوصی.
باشه  شماره حساب اس بده  قیمتشم بگو
برای لوکس بلاگ میخوام 
قالبم به کجا رسید ؟
میتونی این رو هم به همراه بنفشه بسازی ؟
اینو میخوام برای پرتغال
دو تاش رو رو هم بده 5 تومن
میدی ؟
اینو
http://vb-design.blog.ir/1392/11/15/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%86%D8%B2-%D9%85%D8%B3%DB%8C
مجتی ساختی قالبم رو ؟!
مجتبی 5 تومن حاضره
جواب بده دیگه ..................
پاسخ:
امشب نه.
سلام خوبی اقا ممنون بخاطره اون قالبی که بهم دادی خیلی ممنون میگم این قالب میتونی بهم بدی داداش؟
حاضر نشد قالب ؟!!!
پاسخ:
کدوم قالب . فعلا قالب نمیفروشیم تا چندروز دیگخ
سلام
من چند روز قبل کد میهن بلاگ این قالب رو از شما خریدم.کد بلاگفا رو هم میدید؟؟؟؟
پاسخ:
نه
سلام من کد این قالب رو برای میهن بلاگ میخوام شارج چندی بدم تا به جیمیلم ارسال کنید لطفا بگید ایرانسل یا همراه اول کدوما بعد من براتون خصوصی میفرستم شارج 5 تومنی میفرستم
پاسخ:
هرچقدر فرستادی خوبه
ایرانسل دیگه اره؟
بعد میگم که این عکساشم اصلا نمیخواد تغییر بدید درسته نوشته ویوا بارسا ولی اصلا تغییر ندید ایرانسل بفرستم یا همراه اول اقا مجتبی؟
پاسخ:
irancell
اقا مجتبی براتون ارسال کردم خصوصی حالا به جیمیلم بفرستید لطفا.
اقا مجتبی ترخدا بفرستین نکنه که شارج کار نکرده ترخدا زود همین الان بفرستید.من منتظرم. جوابم رو بدید اگه مشکلی پیش امده.
اقا مجتبی حالا که امشب برام ارسال نمیکنید فردا صبح برام ارسال کنید من خیلی به این نیاز دارم
پاسخ:
الان به کامپیوتر دسترسی ندارم . ظهر میفرستم
اقا مجتبی چی شد ترخدا بفرستین دیگه ظهر شد؟
پاسخ:
یکم صبر کن الان میفرستم ...
برای بلاگفا دیگه
نه میهن بلاگ اگه واسه میهن بلاگ ندارید بلاگفا را بفرستید مشکلی نداره
پاسخ:
اگه میهن بلاگ رو داشتم میفرستم . فکر کنم دارم ....

رنگ ستون ها چه رنگی باشه ؟ سبز یا هر رنگی که میخای ؟
دادا قالب نمیدی تو نوبت هستم قالب چی شد
فقط اون ستون بالایی اولی گه توش هدر گذاشتین پایینش رنگش سیاه  اونم سبزش کنید دیگه هیچی همه چی خوبه بعد اگه واسه میهن بلاگ داشتین ارسال کنید اگه نداشتین که همون بلاگفا
دادا قالب نمیدی تو نوبت هستم قالب چی شد
سلام من این قالب رو میخوام فقط می خوام یه تغیر کوچیک توش بدید و بابتش 5000 تومن هم میدم .
پاسخ:
کجاش رو تغییر بدم؟؟؟
رنگ ستون ها ؟؟؟
2 چیز رو باید تغیر بدی:

1- تمام رنگ ستون ها رو به آبی تبدیل کن (آبی زیاد پر رنگ نه ، آبی ملایم )

2- اگه میتونی مثل این سایت http://www.apktops.ir (قسمت پیوند های منتخبش) رو بردار و در اول وبلاگم قرار بده و جای پیوند منتخب ، آخرین مطالب ارسالی بنویس .


همین ... اگه میتونی ... برام درست کن و بهم بده ... من هم یه کارت شارژ5000 تومنی ایرانسل بهت میدم .
پاسخ:
امروز تحویل میدم
در ضمن یه چیز دیگه ... قسمت کریسمس مبارک و امکانات سایت رو از تو قالب حذف کن .
سلام مجتبی چهارشنبه بهت شارژو میفرستم درضمن ستون ها رو به رنگ دلبخواهم درست کردی ... یه چیز دیگه قسمت کریسمس مبارک رو از تو قالب حذف نکن ...
پاسخ:
حذف نکردم .هرچی بخای جاش میذارم .. دمو که نشونت دادم
سلام آقا مجتبی عالیه فقط نمیتونی رنگ تمامی ستون ها رو (قسمت منو ها و نتیجه آخرین بازی رو و ادامه مطلب ) آبی کنی ...

در ضمن یه چیز مهم : مثل این سایت http://www.apktops.ir/ نمیتونی پیوند های منتخبش رو بیاری تو قالب و به آخرین پست ها تغیرش بدی ... اگه میشه من مد نظرم اون بود .

و به قسمت موضوعات نگاه کن فلش ها برای تمامی موضوعات نیست .


رنگ تمامی متن هارو به جزه عنوان هر خبر به مشکی تبدیل کن .


و در آخر فونت تمامی متن ها رو مثل سایت ویوا بارسا درست کن .

متشکرم ...
پاسخ:
پیوندهای منتخب رو نمیدونم چطور ... فونتش هم توی css تعیین شده و همینطوری نمیشه تغییر داد
اسلایدرش کار نمیکنه و لوگوی بالایی بارسلونا و در انتهای قالب قسمت شبکه های اجتماعی رو وسط بیار .
سلان داداش قالب  چی شد
آره
قالب رو اگه میشه لطفا بدینش
سلام خوب اگه نمیشه نمی خواد فقط 2 تا مشکل قسمت کریسمس مبارک رو حذف نکن و رگ های تمام متن ها رو به غیر از عنوان هر پست مشکی کن ... اگه درست شد یه دمو یگه بده تا بخرم قالب رو ...
در ضمن این رو هم بخون کادر آبی قسمت نویسندگان و تاریخ و زمان کار نمیکنه ... خواهشا فقط ستون تمامی حتی منو ها آبی باشه
بکگراندش هم این عکس رو بزار : ( http://upload7.ir/imgs/2014-03/05226952017637804560.jpg)درضمن گفتم کادر تاریخ و زمان نمیاد اگه میتونی مثل این عکس سایت درست کن : http://unitedfans.blogfa.com/ و در آخر برای قسمت آخرین پست ها به جای آرم بارسا این رو بزار : (http://upload7.ir/imgs/2014-03/11795524165274543465.png)
من راضی نیستم از من بردارید
پاسخ:
خودم برات طراحی کردم .. چی میگی؟؟؟!؟
شوخی کردم!!!
پاسخ:
یکم باید صبر بکنی/
داداش خوبه قالبش بدش
پاسخ:
یکم صبر کن 2تا سفارش تموم بشن.
قالبش رو داری یا می خوای ریپ کنی
پاسخ:
دارم... خودم براش آماده کردم.
خیلی خوب پس بدش
آقا دمجتبی قالب ما چی شد ... فردا میخوام ها ... شارژت هم آماده هست فقط اون چیز هایی که گفتم تو نظرات بالا بد قالب رو بده ... فردا میتونی قالب رو بدی ... چون نیاز دارم
مجتبی کی می تونی بدی بگو لااقل
سلام خوب اگه نمیشه نمی خواد فقط 2 تا مشکل قسمت کریسمس مبارک رو حذف نکن و رگ های تمام متن ها رو به غیر از عنوان هر پست مشکی کن ... اگه درست شد یه دمو یگه بده تا بخرم قالب رو ...



بکگراندش هم این عکس رو بزار : ( http://upload7.ir/imgs/2014-03/05226952017637804560.jpg)درضمن گفتم کادر تاریخ و زمان نمیاد اگه میتونی مثل این عکس سایت درست کن : http://unitedfans.blogfa.com/ و در آخر برای قسمت آخرین پست ها به جای آرم بارسا این رو بزار : (http://upload7.ir/imgs/2014-03/11795524165274543465.png)


پاسخ:
بجای کریسمس نتیجه آخرین بازی رو گذاشتم
دستت درد نکنه میتونی تغیراتی که گفتم مثل بک گراند و قسمت تاریخ و نویسنده رو اعمال کنی

 ((بکگراندش هم این عکس رو بزار : ( http://upload7.ir/imgs/2014-03/05226952017637804560.jpg)درضمن گفتم کادر تاریخ و زمان نمیاد اگه میتونی مثل این عکس سایت درست کن : http://unitedfans.blogfa.com/ و در آخر برای قسمت آخرین پست ها به جای آرم بارسا این رو بزار : (http://upload7.ir/imgs/2014-03/11795524165274543465.png) و رنگ منو بالایی آبی شود و رنگ تمامی متن هارو به جزه عنوان هر خبر به مشکی تبدیل کن))


درضمن میتونی زیر نتایخ آخرین بازی بارسا یه ستون دیگه اضافه کنی میخوام دانلود گل های بازی و بعضی از امکاتت رو بزارم .

هر وقت آماده کردی بگو تا بخرم
سلام مجتبی خسته نباشی قالب کی حاضره تا بیام
پاسخ:
چند روز صبر کن...
دادا اخه قالب مگه آماده نیست خوب بده خودم دیگه درشتش می کنم
پاسخ:
یکم باید ویرایش بشه . الان خونه نیستم . اگه خونه بودم برات درستش میکردم.
کی میری خونه تا منم بیام کار قالب رو یکسره کنیم اصلا یک کاری: نویسنده میشی خودت قالب رو بزاری
پاسخ:
امروز که فرصت نمیکنم .. آخر شب میرم خونه (احتمالا)
قالب آماده شد یه دمو نشونت میدم .
برای بلاگفا یا میهن بلاگ ؟؟؟
برای بلاگفا اگر قسمت های رئالی بود رو برام گرانادایی کن ممنون
پاسخ:
باشه . قالب رو اختصاصی میکنم.
فردا ساعت چند دمو رو میزاری وآنلاینی
راستی آقا مجتبی این صفحه ی آغازین وبلاگ یا سایت هست فقط برای میهن بلاگه یا نه
پاسخ:
فعلا بیخیال صفحه ی آغازین شو..
1 میام
1بعداز ظهردیگه
پاسخ:
yes
دستت درد نکنه میتونی تغیراتی که گفتم مثل بک گراند و قسمت تاریخ و نویسنده رو اعمال کنی

 ((بکگراندش هم این عکس رو بزار : ( http://upload7.ir/imgs/2014-03/05226952017637804560.jpg)درضمن گفتم کادر تاریخ و زمان نمیاد اگه میتونی مثل این عکس سایت درست کن : http://unitedfans.blogfa.com/ و در آخر برای قسمت آخرین پست ها به جای آرم بارسا این رو بزار : (http://upload7.ir/imgs/2014-03/11795524165274543465.png) و رنگ منو بالایی آبی شود و رنگ تمامی متن هارو به جزه عنوان هر خبر به مشکی تبدیل کن))


درضمن میتونی زیر نتایخ آخرین بازی بارسا یه ستون دیگه اضافه کنی میخوام دانلود گل های بازی و بعضی از امکاتت رو بزارم .

هر وقت آماده کردی بگو تا بخرم
سلام من این قالب رو میخوام ...

تغیراتی که باید بدید ...

1 - بک گراندش (http://upload7.ir/imgs/2014-03/05226952017637804560.jpg) اگه اشکالی نداره برای ایت ویوا بارساست

2 - تمامی ستون ها (منو ها - تمامی ستون های سمت راست و آخرین بازی بارسا و...) به رنگ آبی درآید

3 - برای قسمت موضوعات و نویسنده و تاریخ و زمان کادر آبی زده شود مانند سایت منچستر نیوز (unitedfans.blogfa.com)

4 - اضافه کردت نتایج بارسلونا در قسمت بالای پست ها ...

5000 تومن بسه دیگه نه ... شارژ ایرانسل
جوابی از شما نگرفتم ...
پاسخ:
تا 15 فروردین هیچ سفارشی پذیرفته نمی شود
سلام آقا مجتبی قالب من آماده اس قول دادین امروز بدین
چرا جواب نمیدین
پس تا بعد از 15 دهم ....
پاسخ:
آره
  • علیرضا ویس اهوازی
  • سلام من این قالبو با قیمت 4تومان برا بلاگفا میخوام.
    ولی حداقل بگو چجوری پول بدم
    لطفا عکسای بیشتررو به ایمیل بفرستید یا یجوری نشونم بدید منظورم عکسای قالب
    پاسخ:
    کارت شارژ
    یا
    شماره کارتم رو بدم .
    برای unitedfans.blogfa.com این قالب رو اختصاصی کردم میتونی ببینی.
    من قالب رو میخوام 5000 تومن  اگه میفروشین  09383310906  بگین تا یا شارژ یا کارت واریز کنم
    می خرمش
    سلام مجتبی
    این قالبو میفروشی؟!
    پنج بدم, واسه هر دو تا سرویسشو بهم میدی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی