ویوا بارسا دیزاین

بزرگترین سامانه طراحی در ایران

طراحی بنر فلت

مجتبی Villa | دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ب.ظ | ۷۶ نظر

خدمت جدیدی از وی بی دیزاین 

طراحی بنرهای فلت بصورت رایگان

نمونه بنر :

  • مجتبی Villa

نظرات  (۷۶)

سلــ ام....خوفــی؟؟
من یکی از این بنرا میخوام باید چ یکار کنم؟
rahdoor80.blogfa.com
پاسخ:
اطلاعاتی که میخای توی بنر باشه رو بگو.+ سایز بنر
سلام داداش یه بنر میخوام در سایز 120*240 روش هم بنویس مرجع دانلود فوتبالی و آدرس سایت Soccer-Dl.BlogFa.CoM....جدید ترین عکس ها و کلیپ ها و...خبرم کن
سلام داداش خواهشا صفحه ورودی این وبو واسم ریپ کن

http://www.manchester-united.ir/
پاسخ:
دامنه ی ابوالفضل رو دزدیدی بعدش قالب میخای؟؟؟؟
واقعا که ....
داداش مال منو درست میکنی یا نه؟؟
پاسخ:
فردا صبح
کدوم دامنه
پاسخ:
Fansmessi.ir
ورداشتمش

حالا تو اون صفحه ورودی رو ریپ کن
سلام داداش مال من آماده نشد؟
پاسخ:
http://bayanbox.ir/id/4442952858619324805
ریپش کردی
دستت درد نکنه خیلی قشنگ شده ممنون
سلام داداش یه بنر میخوام در سایز 120*240 روش هم بنویس مرجع خبری رئال مادرید و آدرس سایت  cris-7.tk .....جدید ترین  اخبار و کلیپ و تصاویر و ...خبرم کن

داش دقیقا مثل ساکر انلود که درست کردی درست کن
داش بنرم درست نشد
پاسخ:
ن
سلام . یک بنر فلت می خواستم ... اسم سایتم تهران دیزاین هست .
بنویسید : طراحی حرفه ای قالب رزبلاگ , بلاگفا و میهن بلاگ
صفحه ی بعد : طراحی بنر لوگو هدر
آخرم آدرس سایتم :
Tehrandesign.Rozblog.Com
میخواستم بدونم این بنر ها رو چجوری متحرک میکنید؟؟
اگه ممکنه آموزشش رو قرار بدید به جای این که رایگان درست کنید.
پاسخ:
با فوتوشاپ .....
فیلم های آموزشی توی اینترنت هست 
سلام من شبیه این بنر رو میخام
اسلاید اول : بزرگترین سامانه طراحی در ایران زیرشم اسم سایتم یه چیزی شبیه مال خودت فقط اسمش اینارو عوض کن
اسلاید دوم : بنویس طراحی قالب پوستر بنر لوگو هدر
اسلاید سوم : بنویس باکمترین قیمت و بالاترین کیفیت
اسلاید چهارم : بنویس در
اسلاید پنجم : بنویس تم انلاین
اسلاید ششم : بنویس کلیک کنید
سلام یکی ازاین بنرهامی خوام سایزش  240در120باشه روش بنویسید کریس دیزاین طراحی انواع هدر بنر لوگو طراحی انواع قالب های اختصاصی  باکادرمدیریت حرفه ای crisdesign.blogfa.com فقط ترخرداسریع
به وب من سر بزنید و طراحی هاتونو سفارش بدین

amdesign.lxb.ir
پاسخ:
خب دیگه چقدرتبلیغات میکنی ....
اصلا میخای بنرتو بذارم؟
داداش اگه بزاری خیلی ممنون میشم

اگه میزاری بیا بنرمو بردار بزار تو وبت
ممنون میشم
سلام من شبیه این بنر رو میخام
اسلاید اول : بزرگترین سامانه طراحی در ایران زیرشم اسم سایتم یه چیزی شبیه مال خودت فقط اسمش اینارو عوض کن
اسلاید دوم : بنویس طراحی قالب پوستر بنر لوگو هدر
اسلاید سوم : بنویس باکمترین قیمت و بالاترین کیفیت
اسلاید چهارم : بنویس در
اسلاید پنجم : بنویس تم انلاین
اسلاید ششم : بنویس کلیک کنید
سلام من شبیه این بنر رو میخام
اسلاید اول : بزرگترین سامانه طراحی در ایران زیرشم اسم سایتم یه چیزی شبیه مال خودت فقط اسمش اینارو عوض کن
اسلاید دوم : بنویس طراحی قالب پوستر بنر لوگو هدر
اسلاید سوم : بنویس باکمترین قیمت و بالاترین کیفیت
اسلاید چهارم : بنویس در
اسلاید پنجم : بنویس تم انلاین
اسلاید ششم : بنویس کلیک کنید
پاسخ:
فرصت طراحی ندارم
برا منم بزن
متناش:messisthe.rozblog.com سایت هواداران بارسلونا
اندازه:مثل نمونه ای که گذاشتی
کل ارزش قالب به نمایش انلاین اون هست.
اگه میخای جعبه ی دانلود رو نشون نده اسکریپتی که گفتم رو توی پست ارسالی نزار..
لینک دانلود رو همینجوری بزار توی پست ولی بازم میگم کل ارزش قالب به همین نمایش انلاینه 
سلام من از این بنر ها میخام میسازی برام
اسلاید اول بنوی جدیدترین اخبار تصاویر کلیپ ها و...
اسلاید دو م بنویس از تیم محبوبتان
اسلاید سوم بنویس در کانون ورزش3
اسلاید چهارم بنویس کلیک کنید

فقط تو اسلاید ها عکس کریس و مسی باشه داداش یدونه توپ بساز خیلی لازم دارم داداشم برام بسازی ممنونت میشم واقعا دمت گرم اگه بسازی
میسازی یا نه
پاسخ:
خیر
نظرات:
بارسا ویدئو رو از اول خودم کد نویسی کردم با این قالب کد شده خیلی فرق میکنه!
تماس با ما:
مشکل از کد نویسیه قالبه + ایمان باید درست کنه...
جدول:
از شنبه امتحان دارم دیگه تا اول های خرداد خیلی کم نت میام
نمیتونی قالب بارسا نیوز جدیدو برام تا فردا ترجمه کنی ؟
پاسخ:
نه
سلام چرا ویوا بارسا خرابه
پاسخ:
درحال انتقال هستیم
راستی آقا مجتبی میتونید جدول اینجا رو بدید:http://www.whatsthescore.com/football/england/team-manchester-united-10260.html
چی شد داداش؟
پاسخ:
بلدم ولی نمیدونم بلاگفا از جدول وات اسکور پشتیبانی میکنه یا نه
یک سایت بلدی که بشه برداشت که بلاگفا پشتیبانی کنه
چی شد
پاسخ:
بذار قالب ویوابارسا رو درست کنم بعدش کار شما رو انجام میدم
باشه یادتون باشه ها
سلام من میخوام قالبم رو ویرایش کنید چقدر میشه؟
پاسخ:
کجاشو ویرایش بکنم؟
فردا میسازم برات
  • حمید حیدری
  • سلام . می خواستم قالب گیم فا (gamefa.com) رو ریپ بزنید به رزبلاگ ...
    قیمتیش چقدر میشه ؟؟
    منتظر پاسختون هستم ...
    پاسخ:
    20 تومن
  • حمید حیدری
  • با سلام ...
    قالب گیمفا یکم گرون بود !!!واسه همین یه ساده تر انتخب کردم قالب http://par30game.ir/ چطور ؟
  • حمید حیدری
  • ببخشید اگه قالب  http://par30game.ir رو به رزبلاگ ترجمه کنید چقدر میشه ؟ فقط من واقعا نمی تونم بیشتر از 10 تومن بپردازم چون واقعا تا الان کلی واسه قالب و... خرج کردم پولام دیگه ته کشیده ...
    پاسخ:
    این قالبو نمیتونم ریپ کنم ....
  • حمید حیدری
  • داش نمیشه قالب گیمفا رو با 10 تومن بزنی ؟ خیلی ممنونت میشم .
    پاسخ:
    تا ۱۳خرداد فرصت طراحی ندارم ....اگه میخای ۱۳خرداد
    سلام
    برای کی میخای؟
    تا حالا تگ های بلاگ اسکای رو ندیدم...
    سلام بنر فلت برای پرسپولیس هم درست میکنی رایگانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آره .....عشق فقط پرسپولیس !
    بعد از ۱۳خرداد میتونم
    سلام
    الان میتونی طراحی کنی بنر فلت برای پرسپولیس
    چ اطلاعاتی میخوای ؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام.
    آدرس سایت..........متن و اندازه بنر
    در واقع دو تا میخوام برای پرسپولیس
    یکی در اندازه ی همینی که تو پست هست
    یکی هم در اندازه ی این عکس
    http://setfa.net/images/aunop52zzru70d2lxvy.png
    مثل همین برای پرسپولیس
    پاسخ:
    اسم و آدرس سایتتون
    پیوند روزانه
  • معراج آقاجری
  • سلام مجتبی.
    اگه میشه یه بنر فلت هم برای من طراحی کن داش.
    این آدرس وبم:4udesign.blog.ir
    دیگه خودت سلیقه ای بقیه ی کار های تزیینی بنر رو بکن
    چون فعلا فتوشاپم خرابه نمیتونم برای خودم بسازم.دستت درد نکنه.
    پاسخ:
    کامپیوترم خرابه
  • معراج آقاجری
  • باشه.
    ممنونم اشکال نداره.
    حالا من فتوشاپ از کجا گیر بیارم!
    تو اینترنت که حجمش بالای 1 گیگه.
    تو بازار هم گرونه!
    مجتبی فتوشاپم رو وقتی میزنم روش نمیره توش!(قافیه رو داشتی!)
    از این ارور های فعال سازی میده.میگه باید adobe id داشته باشی و بعد sign in کنی.
    چی کنم؟تا حالا با این ارور مواجهه نشده بودی؟
    پاسخ:
    نمیدونم مشکلش چیه؟؟؟
    منم رم کامپیوترم خراب شده ....
    این چند روز هم که پست میذارم ، پیش داییم هستم
    سلام مجتبی اگه بنر فلت رایگانه یدونه برای وب تاج کلاب میسازی با یدونه لوگوی حمایتی 
    من خودم بلدم ولی به تو نمیرسه
    پاسخ:
    بنر فلت طراحی نمیکنم
    اون بالا نوشتی طراحی بنر فلت 

    خوب اگه طراحی نمی کنی یدونه لوگو حمایتی میسازی 
    از دستم عصبانی هستی
    پاسخ:
    در چه سایزی ؟
    لوگوی حمایتی معمولا در سایزی هست من نمیدونم 

    اندازه همون ویوا بارسای خودت باشه 

    من بایت کار های گذشته ام خیلی شرمنده ام می بخشی منو
    برای تاج کلاب میخوام مجتبی
    پاسخ:
    با اینکه استقلایی نیستم ولی میسازم ..... 
    چند نوع لوگو داریم .... اگه برای تبادل بنر میخای عرضش تقریبا 270 تا 300 هست

    پیشنهاد میکنم قالبت رو هم عوض کن ....

    ( اگه بخای هم میتونی نویسنده بشی)
    ممنونم که با این که پرسپولیسی هستی داری درست میکنی 
    به امید موفقیت پرسپولیس در اسیا

    لو گوی حمایتی برای تبادل میخوام هر جور صلاح میدونی

    برای همه چطوری هست اندازهم مثل اونایی که بنرشون رو گذاشتی تو وبت منظورم پرس کلاب و 

    برای چی میگی قالبو عوض کنم

    برای نویسندگی باید چیکار کنم 
    پاسخ:
    باشه . میسازم ... 
    قالب خوب نیست ... احتمالا هم از spainnews  گرفتی ... قالبش مشکل داره
    درسته ولی کجاش مشکل داره میشه راهنمایی کنی 

    میشه برای نویسندگی راهنمایی کنی به خدا اون ادم قدیمی نیستم
    پاسخ:
    اینطوری بگم متوجه نمیشی...
    برای نویسندگی هم باید کار با رزبلگ رو بلد باشی
    مثل اینکه اولین بار تو رزبلگ وب زدم 

    لوگوی حمایتی چی شد
    پاسخ:
    این خوبه؟

    http://setfa.net/images/n0fcdul8cfplmmxd9dj2.gif
    بابا تو دیگه کی هستی نوکرتم عجب چیزی از ته دلم دارم میگم 
    واقعا تو طراحی 
    فقط فایل psd هم میدی چون وقتی ir کردم اون میهن بلاگو تو ادرس بردارم 
    برای نویسندگی هم باید نام کاربری بدم
    پاسخ:
    PSD نمیدم ... ولی یه بار ادیت میکنم
    داداش تعرفه طراحی پوستر وهدر و بنر رو میدی میخواهم مشتری بشم
    پاسخ:
    طراحی گرافیک رایگانه ....
    یدونه بازی بعدی برای استقلال واستقلال خوزستان درست میکنی برای پیش بینی جایزه هم میدم 

    درست میکنی 

    داداش مشخصات برای نویسندگی هم بهت دادم میتونم وارد شوم
    پاسخ:
    وقتی نویسنده شدی خبرت میکنم....
    بازی بعدی چطوری باشه؟؟
    هرجور خودت صلاح میدونی یه طرف بازیکنان استقلال خوزستان باشند یه طرف استقلال با مشخصات بازی مثل ورزشگاه و... وسط باشند ادرس وبم هم یه گوشه بنویس تا کسی کپی نکنه بازم با سلیقه خودت اون بالای بالا هم بنویس پیش بینی کنید
    پاسخ:
    میخای توی ستون بذاری یا میخای بصورت پست بذاری؟
    بصورت پست داداش 
    میشه بگی چطوری میتونم این همه زحماتتتو جبران کنم
    بصورت پست داداش 
    میشه بگی چطوری میتونم این همه زحماتتتو جبران کنم
    پاسخ:
    کاری نکردم.
    خدایی تو کاری نکردی منو بخشیدی 
    منو نویسنده کردی 
    بذام لوگوی حمایتی ساختی 
    میخوای پوسنر بسازی اینا کار نیست
    یه سوال دیگه داشتم تووب هایی که داری رو از کجا تو گوگل ثبت میکنی میشه راهنمایی کنی منو
    پاسخ:
    توی گوگل سرچ کن ثبت وبلاگ در گوگگل..

    بلد نیستم هرکاری میکنم نمیاد 

    میتونی برام ثبت کنی 

    پوستر چی شد خیلی مونده
    پاسخ:
    تا بعد ظهر بهت پوستر رو میدم....
    اون ثبت وبلاگ هم اصلا مهم نیست
    پس چرا تو گوگل میزنم تاج کلاب نمیاد 
    پاسخ:
    خب تازه تاسیس هستی
    چه مدت طول میکشه وقتی تو گوگل میزنم تاج کلاب وبم بیاد و تو الکساهم وبم باشه
    پاسخ:
    من توی گوگل زدم آخری بودی...

    چندماهی طول میکشه
    پوستر هر وقت اماده شد تو وبم بده
    یه چیز دیگه نیاز نیست وبمو تو الکسا ثبت کنم
    پاسخ:
    نه
    مجتبی میدی پوستر راجب قالب یونایتد فنز به خدا من کاری نکردم
    پاسخ:
    چطوره؟

    http://setfa.net/images/k73ehjrtn7blm74x1.jpg
    عالیه مگه میشه تو درست کنی وبد باشه 

    فقط پیش بینی کنید توش نیست 

    بخوام تو ویوا بارسا تبلیفات کنم هزینه اش چقدره
    پاسخ:
    به نظرم اگه پیش بینی توش نباشه بهتره ...
    توی همون پستی که میخای بذاری عنوانش رو این بذار ..

    استقلال تهران و استقلال خوزستان | نتیجه را پیش بینی کنید
    تو هم بیا شرکت کن داداش 

    نگفتی تعرفه تبلیغ تو ویوا چند تومنه
    پاسخ:
    vivabarca.ir/page/ads
    سئو تو امار تاثیر داره میشه بگی کجا میتونم وبمو سئو کنم
    پاسخ:
    آره تاثیر داره ....
    توی گوگل سرچ کن سایت های زیادی پیدا میشه
    تو ویوا بارسارو کجا سئو کرذدی 


    دقیقا بگو چی بنویسم 
    قیمت سئو حدودا چنده 
    تو بلدی
    پاسخ:
    نه سئو بلد نیستم ... من به همراه طراحی قالب ، سئو هم شده
    یوتم انجام میده 

    پاسخ:
    آره
    قمتش حدودا چند درمیاد من وبش رفتم بهش چی بگم
    پاسخ:
    نمیدونم ...
    بگوش میخام سئو بکنم.
    قیمتش چنده
    داداش یه لو گو ویه بنر هم میسازی برام اگه وقت داری
    پاسخ:
    :D
    میسازی
    پاسخ:
    کار دارم
    کارت کی تموم میشه تموم شد میسازی
    پاسخ:
    بنر و لوگو برای کجا؟
    لوگو عمودی 
    بنر افقی
    برای وب 
    بدونه هم درست میکنی روی تصاویر بذارم
    درست میکنی یا نه داداش
    پاسخ:
    فرصتش رو ندارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی