ویوا بارسا دیزاین

بزرگترین سامانه طراحی در ایران

فروش قالب منچستر سیتی

مجتبی Villa | چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ب.ظ | ۱۶ نظر

فروش قالب منچستر سیتی برای بلاگفا و تا روز های آینده برای میهن بلاگ

هزینه 2000 تومان 

از طریق کارت شارژ ایرانسل یا متصل شدن به درگاه پرداخت آنلاین

  • مجتبی Villa

نظرات  (۱۶)

اگه می تونین به رزبلاگ تبدیل کنین من می خوام
فقط زود جواب بدین
پاسخ:
برای رزبلاگ تا فردا همینجا جوابتو ببین
لطفا زود تر بگین می شه یا نه
پاسخ:
اون قالب واسه رزبلاگ نیست . بزودی عکس بزرگتر قرار میگیره
منظور از عکس بزرگ قرار می گیره یعنی چی
پاسخ:
یعنی یه عکس بزرگ از قالب میذارم . 

اگه دموشو بذارم احتمال ریپ بالا میره
می تونین یدونه قالب درست کنین برای وبلاگ هواداران منچسترسیتی
برای رزبلاگ می خوام
http://www.sscnapoli.blogfa.com/
شبیه این قالب سایت باشه
می تونین زود بهم بگین
قیمتش رو هم بگین
پاسخ:
اشکالی نداره . 3 یا 4 تومن
فقط دارم می گم دو بازیکن کنار تصویر حتما سیلوا و کمپانی باشه
نتایج زنده داشته باشه
قیمتش هم هرچه قدر بشه می دم
فقط خوب بسازین
کی اماده می شه
این جا به من خبر بده
http://www.mc-fc.rozblog.com/

پاسخ:
مشکلی نیست . دوشنبه طراحی رو شروع میکنم.
هدر لطفا لوگو خود منچسترسیتی با ترکیب دسته جمعی جدید بذار
پایین قالب هم لوگو منچسترسیتی بذار
کنارا هم که گفتم شبیه سایت هواداران ناپولی باشه
پاسخ:
باشه
کی اماده می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روز دقیق بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آخر هفته
من منتظرم اماده نشد
پاسخ:
میگم اگه یه قالب فوق حرفه ای میخای ، یه طرحی برات درست بکنم عکسشو نشونت بدم بعد شروع بکنم به طراحیش . 

یه طرحی مثل سایت رسمی منچسترسیتی
می خوام فقط قیمت اون رو بهم بگو
زود تر هم بساز
منتظرم

پاسخ:
از 10 تومن هست تا 30 تومن . 
خیلی قیمتش بالا هست
تا پنج تومن
 نمی تونی برام مثل سایت رسمی سیتی درست کنی
پاسخ:
خبرشو تو همین پست بهت میدم
من می خواستم با شما مشورتی بکنم
سایتی به من پیشنهاد داده که 4 ساله داخل گوگل هستش
وقیمتش هم 10 هزار تومان است
اپلود سنتر هم داره
شما چه نظری دارین


پاسخ:
آدرسشو نشنوم بده
www.mancitynews.ir
جواب ما رو نمی دین
پاسخ:
سایت خوبیه بخرش
می تونی براش قالب درست کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خیلی سرم شلوغه
مجتبی من اون سایت رو خریدم حالا یه قالب می خوام خیلی خوب
سعی کن تا 10 تومن برام درست کنی با تشکر
فقط زود جواب بده
پاسخ:
برو  این سایت قالب های خوبی برای رزبلاگ طراحی میکنه بگوش مجتبی منو فرستاده .
Ir-temp.ir
من میخوام این قالبو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی