ویوا بارسا دیزاین

بزرگترین سامانه طراحی در ایران

طراحی قالب درخواستی

مجتبی Villa | سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۲۴ ب.ظ | ۷ نظر

طراحی قالب منچستر یونایتد برای سیستم بلاگفا به درخواست یکی از کاربران

برای نمایش عکس در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید

هزینه قالب : 2000 تومان

خرید از طریق ارسال کارت شارژ ایرانسل

نظرات  (۷)

شاید اطلاعات درست دیتابیس رو وارد نمیکردی...

نه هنوز نیومده..
آقا بنر ما چی شد؟؟
سلام!...
من همین الان خریدارم اگه دوست داری به من بفروشی جوابش را همین الان بهم بده!
کارت شارژم آماده است وقتی که قبول کردی برات خصوصی میفرستم.

پاسخ:
با کارت شارژ نمیفروشم
بیا تورا خدا عاشقش شدم!...
قبول کن!...
همه سایت ها رو دیدم ولی همچین قالبی پیدا نکردم!...
واقعا قالبت عالی!...
اقا تو رو خدا قبول کن من عاشقش شىدم!
اخه من کارت عابر بانک ندارم.
هنوز به سن تکلیف نرسیدم(10سالمه)
داداش من منتظرما.قالب و بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی