ویوا بارسا دیزاین

بزرگترین سامانه طراحی در ایران

فروش قالب صحیفه

مجتبی Villa | سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۲ ب.ظ | ۴۳ نظر

فروش قالب صحیفه برای رزبلاگ

  • مجتبی Villa

نظرات  (۴۳)

تصویری سراغ ندارم...
از w3schools استفاده کن. خوب درس میده - با مثال - فقط کد هاش کامل نیستا
سلام میخواستم پولو برات بریزم ولی برداشتی که شماره کارتتو بگو دیگه بخدا عصر میریزم حتما میریزم چون خیلی بهش نیاز دارمجواب بده سریع
داداش دیگه نمیفروشی قالب بارسا نیوزو میخوام بعد از ظهر ازت بخرم بخدا میخرم ازت شماره کارتتو بده
پاسخ:
نه نمیفروشم.
براچی داداش بابا اون روز سرم شلوغ بود وگرنه برات میریختم بخدا لازممه شماره کارتتو بده من برات میریزم 15 هزار تومنو باشه داداش قبول کن دیگه عیده ثواب میکنی
پاسخ:
6037701301329766
واقعا ممنون بعد از ظهر برات 15 هزار تومن میریزم تا ساعت 8 برات میریزم یا زود تر تا ساعت 6 اگه تا ساعت 6 نریختم یه وقت نگی نمیخواد بریزه ها من اگه نریختم تا ساعت 8 میریزم بعد میگم وقتی برات ریختم همون شب بهم بده اخه ال کلاسیکو داره میخوام قبلش قالب بزارم تو وبلاگ باشه؟
پاسخ:
اگه شب خونه بودم بهت میدم.
راستی یادم نبود اسم و فامیلتم بده یه وقت اشتب نریزم واسه یکی دیگه پولو بعد اگه شب نتوسنتی بدی فردا صبح میدی ؟
پاسخ:
مجتبی پارسا
بانک کشاورزی
آره اگه شب نشد فردا میدم.
سایتت رو هم بده
سایتم barcaelonaf30.ir
هنوز یه قالب ندارم روش بزارم بخدا اعصابم داغونه
داداش ریپ زدن یادم میدی من یکم کد html بلدم اگه میشه یادم بده
پاسخ:
باید html و css فول باشی
داداش برنامه چیزی نداری بشه باش قالب وبلاگ ریپ زد قالب سایت نه وبلاگ اگه داری بهم بده لطفا
پاسخ:
نه . فکر کنم تاحالا چنین برنامه ای ساخته نشده که خودکار قالب ریپ بزنه.
سلام داداش 15 هزار تومن به حسابت ریختم همین الان ترخدا الان ارسال کن اخه تا شب خیلی دیکه مونده به جیمیلم ارسال کن
من برای قالب فعلی ویوا بارسا 10 الی 15 تومن میدم
پاسخ:
فروشی نیست
سلام داداش 15 هزار تومن به حسابت ریختم همین الان ترخدا الان ارسال کن اخه تا شب خیلی دیکه مونده به جیمیلم ارسال کن
داداش مجتبی جواب بده دیگه برات ریختم برام ارسال کن همین امروز ارسال کن ترخدا همین الان ارسال کن.
پاسخ:
الان اومدم خونه . اول باید حسابم رو چک کنم
اوکی کی چک میکنی؟
پاسخ:
پول اومده 
اوکی پس الان ارسال کن به جیمیلم artin853@gmail.com قالب بارساییشو
پاسخ:
باشه حداکثر ربع ساعت دیگه برات میفرستم .
باشه خیلی ممنون پس ربع ساعت دیگه بریز حتما
پاسخ:
فرستادم
سلام جیمیل خیلی دیر باز میشه برا من فعلا منتطرم تا باز بشه بعد برا میهن بلاگ دیکه ؟
پاسخ:
نه بلاگفا
نه میهن بلاگ میخوام داداش
پاسخ:
باشه
داداش میهن بلاگشو برام بفرست مرسی
پاسخ:
فرستادم
داداش ببخشین این جیمیل باز نمیشه بفرست به این ایمیل برا میهن بلاگ k_amir47@yahoo.com
پاسخ:
فرستادم
تو سایت گفتید که بعد یه مدت عوض میشه
کی عوض میشه ؟!
پاسخ:
چی عوض میشه ؟؟
قالب ؟؟؟
احتمالا 2ماه دیگه..
روز 1سالگی سایت
اون موقع به من می فروشید  ؟
پاسخ:
آره
این قالب بهتره یا قالب خودتون
http://perspolisnews.com/
پاسخ:
از این قالب برای وبلاگت نمیتونی استفاده بکنی
خواهشا قالبتون رو بدید
من الان یکی از نویسنده هام کدقالبتون رو داره ولی من دوست ندارم استفاده کنم ازش
پاسخ:
راضی نیستم تاوقتی که از قالب استفاده میکنم ، کسی ازش استفاده بکنه.
کی قالبو داره؟ امین؟
منم دزد نیستم قالبت رو بذارم
باشه صبر می کنم تا قالبو بدی
هوچی ندارم...
داش مجتبی چاکرتیم عجب قالبیه ویرایشش کردم همه چیشو بیا ببین ترخدا بببین چه طوریه بعدشم وقتی دیدی جوابمو بده شما صفحه ورودی میسازی؟
پاسخ:
نه نمیسازم.
داداش یه زمان گذاشته بودی که نوشته بودی ساخت صفحه ورودی داداش برا من یکی بساز بهت 5 میدم خوبه  فکر کنم زده بودی رایگان ولی من 5 میدم بهت
پاسخ:
نمیتونم بسازم .
برو پیش احسان
http://mdesigner.blogfa.com/
داداش فقط این صفحاتش خرابه ترخدا یه جوری درستش کن یا بگو چیکار کنم باید تگاشو عوض کنم؟
پاسخ:
از کد صفحه بندی میهن بلاگ اسنتفاده بکن
کدشو ندارم داداش به جیمیلم ارسال میکنی؟
پاسخ:
توی گوگل سرچ کن پیدا میکنی.
داداش یه کاری بکن بخدا نمیشه خودت بهم بده تو گوگل پیدا کن بهم بده بعد بگو کجا بزارم بخدا نمیتونم یا خودت قالبمو درست کن
اصلا تو گوگل اینجوری کدی پیدا نکردم فقط واسه بلاگفا هستش
پاسخ:
از سایت realclub.ir بگیر بگوش مجتبی گفته
داداش شاید باور نکنه بهش میتونی بگی یکی میخواد این کد بگیره الان میاد میگیره تا باورش بشه
پاسخ:
تو بهش بگو مجتبی میگه باور میکنه
ما که بهش گفتیم خدا کنه باور کنه اون از کد صفحه بندی میهن بلاگ استفاده میکنه؟
پاسخ:
آره
داداش این رفیقت اصلا جواب نمیده خودت بهش بگو
پاسخ:
برو قسمت صفحه بندی بعدش برای هر صفحه اینو بنویس
http://barcaelonaf30.ir/page/2
http://barcaelonaf30.ir/page/3
http://barcaelonaf30.ir/page/4
میگم این ایمان مدیر بارسا نیوز سایت منو پیدا کرد قالب دید بعد گفت اگه تا فردا ساعت 12 قالب برنداری به پلیس سایبری میگم پیدات کنن به نظرت چرت میگه یا میکنه اینکارو به نظرت بردارم اقا مجتبی البته من ای پیمو هی عوض میکنم
پاسخ:
قالبو بردار شر درست نشه ......  یه هفته بعد بذار
اوکی داداش هر چی شما بگی الان بر میدارم
یه قالب دیگه ازت خریدم قالب قبلی ویوا بود اونو گذاشتم داداش فقط چرا مطالب سایتم با این قالب قرمز میشه؟
پاسخ:
بعضی از مطالب که bold باشن قرمز میشن.
من الان میرم بیروم فردا میام ..........
برات یه کاری میکنم.
چه کاری در مورد قالب که قرمز میشه یا اون قالب بارسا نیوزه؟
پاسخ:
نمیدوم . حالا یه فکری میکنیم .............
سلام داداش چیکار کنم قالب بارسا نیوزو بزارم ؟
توی اپارات زیر ویدئو نوشته کد ویدئو. بعد کد اسکریپت سایز مناسب رو بردار و بزار توی سایتی که دیشب گفتم. بعد کدی که سایت میده رو بزار در محل مخصوص.
من این رو رایگان می دم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی